اخبار ورزشیورزش بانوان

بانوی دوچرخه سوار کوهستان: از حالا برای المپیک بعدی برنامه‌ریزی می‌کنم

نفر اول دوچرخه سواری کوهستان گفت: چیزی که می‌دانم اینکه باید از حالا برای المپیک بعدی برنامه ریزی کنم.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت ، فرانک پرتوآذر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد حضورش در مسابقات جام جهانی سوئیس اظهار داشت: خوشبختانه در این رقابت‌ها به هدفی که مدنظرم بود، رسیدم. جایگاهم یکی دو پله بالا و پایین شد، اما مهم این بود که به ماکسیمم خواسته‌‌ام رسیدم.

وی ادامه داد: مسابقه بزرگی بود و خیلی سختی بود که بتوانم از حریفانی که داشتم جلو بزنم. اگر در مسابقات ایتالیا هم شرکت می‌کردم، خیلی کمکم می‌کرد چون بعد از قهرمانی آسیا در دوره پیک خود بودم و می‌توانستم نتیجه خوبی بگیرم.

نفر اول دوچرخه سواری کوهستان در بخش بانوان در مورد رسیدن به سهمیه گفت: هنوز چیزی قطعی نیست و باید منتظر بمانیم. همه چیز به نتایج چین بستگی دارد. چون در قهرمانی آسیا بعد از آنها قرار گرفتم باید ابتدا سهمیه این کشور نهایی شود و پس از آن برای من مشخص شود.

پرتوآذر در مورد اینکه چه کارهایی میشد انجام داد که در بخش کوهستان به سهمیه برسیم و نشد، گفت: نمی خواهم وارد این مباحث شوم که چه کسی مقصر بود یا نبود، اما چیزی که می‌دانم برای دوره بعد باید از همین حالا برنامه ریزی و تمرین کنم. می‌توانم شرایط را بهتر کنم.

انتهای پیام/س

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا