اخبار ورزشیورزش بانوان

بانوان کومیته در یک قدمی مدال برنز

کومیته تیمی بانوان کشورمان در جدول شانس مجدد با شکست حریفان خود به جدول رده بندی راه یافت و روز یک شنبه برای رسیدن به مدال برنز مسابقات جهانی کاراته رقابت‌ خواهد کرد.

به گزارش  پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، (جمعه ۱۸ آبان ماه) و در چهارمین روز از بیست و چهارمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی جهان در اسپانیا که با حضور ۱۱۱۷ کاراته کا از ۱۴۰ کشور پیگیری می شود، در ادامه این رقابت‌ها تیم کومیته تیمی بانوان در دومین دیدار شد موفق شد تیم هلند را با نتیحه ۲ بر صفر شکست دهد.

پگاه زنگنه صفر هلند صفر، فاطمه چالاکی صفر هلند صفر، حمیده عباسعلی ۳ برنده با قانون سنشو هلند ۳ و رزیتا علیپور ۴ هلند صفر و برنده این دیدار بانوان کومیته تیمی کشورمان بودند.  تیم ایران روز گذشته در اولین دیدار تیم سنگال را شکست داده بود.

در دومین دیدار کاراته‌کاهای کشورمان به مصاف تیم ملی ژاپن رفتند که این دیدار با نتیجه ۲ بر یک به سود چشم بادامی‌ها به پایان رسید. در این دیدار فاطمه چالاکی با نتیجه یک بر صفر برنده شد، در بازی اول حمیده عباسعلی با نماینده ژاپن این دیدار با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید. رزیتا علیپور هم در بازی مقابل ژاپن بازنده این دیدار بود و این رقابت با نتیجه ۲ بر یک به سود ژاپن تمام شد. البته عباسعلی برای دومین بار به میدان رفت و نتیجه این دیدار نیز صفر بر صفر تمام شد اما کاراته کای ژاپن در هانتی(رای داوران) برنده مبارزه شد و در پایان تیم کومیته بانوان مقابل ژاپن بازنده اعلام شد. با راهیابی تیم ژاپن به فینال، کومیته تیمی بانوان در جدول شانس مجدد به رقابت پرداخت.

بانوان کشورمان در اولین دیدار به مصاف ترکیه رفتند و در این دیدار چالاکی و علیپور با نتیجه تساوی به کار خود پایان دادند اما حمیده عباسعلی برنده این دیدار بود.

بانوان کاراته ایران در دومین مبارزه خود در جدول شانس مجدد به دیدار “کزوو” رفت و با برتری ۲ بر صفر و پیروزی های چالاکی و علیپور در این دیدار به دیدار رده بندی رفت تا عصر روز یک شنبه برای کسب مدال به دیدار اسپانیا برود.

لازم به یادآوری است، کومیته تیمی مردان کشورمان امروز(جمعه) در چهارمین مبارزه خود موفق به شکست تیم ایتالیا شدند و برای سومین بار در تاریخ کاراته ایران راهی فینال مسابقات جهانی شد و روز شنبه برای رسیدن به مدال طلای این دوره از رقابت‌ها باید به مصاف ترکیه برود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + دو =

دکمه بازگشت به بالا