اخبار ورزشیفوتبال جهان

بالوتلی چرا در سال ۲۰۱۳ به یوونتوس نرفت؟

مهاجم قدیمی و بحث بر‌‌انگیز فوتبال ایتالیا بعد از سال ها فاش کرد چرا راهی یوونتوس نشد.

به گزارش پیشرو اسپرت، «ماریو بالوتلی» در ایام کرونایی فرصت کافی داشته تا گذشته‌اش را حداقل یکبار به طور دقیق مرور کند.

مهاجم همیشه جنجالی فوتبال ایتالیا که اکنون عضو برشیاست، در سال ۲۰۱۳ تا حضور تا تیم بزرگ یوونتوس کشورش، دو‌،سه قدم فاصله داشت.

او در آن هنگام تقریبا تمام صحبت ها را برای انتقالش انجام داده  و حتی به توافق اولیه هم رسیده بود. در آن هنگام همه انتظار داشتند او را با پیراهن بیانکونری ببینند.

اما با تعجب بسیار و سر از آ.ث میلان درآورد. این نکته که چرا  به یووه نرفت، سال ها سوال فوتبال دوستان و رسانه ها بود که تا به امروز پوشیده ماند.

بالوتلی در مصاحبه ای با کوریردلوسرا به این سوال پاسخ گفت و حقیقت پنهان را فاش کرد. او گفت:بعد از آنکه دنبال ترک منچسترسیتی در سال ۲۰۱۳ بودم،‌ همه چیز برای انتقالم به یوونتوس مهیا شده بود. اما به سرعت گالیانی، مدیر وقت میلان با من تماس گرفت. خب، از قبل با او خیلی صمیمی بودم. او به من گفت که میلان به شدت به وجودم نیازدارد و دلش می خواهد مرا با پیراهن میلان ببیند.

وی افزود:اگر می خواستم براساس ترتیب زمانی، تیمم را انتخاب کنم، باید یوونتوس را برمی گزیدم، اما در نهایت به حرف دلم گوش کردم و به نفع آ.ث‌میلان تصمیم گیری کردم. من از زمان کودکی،‌میلانی ها را دوست داشتم. پس راهی این تیم شدم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 − یک =

دکمه بازگشت به بالا