اخبار ورزشیفوتبال ایران

باشگاه پرسپولیس: رادو در کشورش خواب چنین درآمدی را هم نمی‌دید

باشگاه پرسپولیس با توجه به ادعاهای دروازه‌بان کروات، به منظور پاسخ به سوالات افکار عمومی اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش پیشرو ورزش و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در این اطلاعیه آمده است: بوژیدار رادوشوویچ در آخرین اظهارنظر خود ادعاهایی را مطرح کرده است که دروغین بودن آن امری قطعی است و برای این حقیقت اسناد کاملی وجود دارد.

متاسفانه بازیکنی که در طی این سال‌ها مانند یک بازیکن اصلی از باشگاه، درآمد دریافت می‌کرد، اما گهگداری به میدان می‌رفت، این روزها فقط به مطالبه درآمدی که برای آن هیچ کاری انجام نمی‌دهد، کفایت نمی‌کند و به دنبال ایجاد حاشیه برای آن حتی به قیمت طرح ادعاهای کذب است.

امر تازه‌ای نیست که این بازیکنان سعی می‌کنند از نوع‌دوستی و احساسات عمیق ایرانی‌ها به ویژه هواداران پرسپولیس سوءاستفاده کنند و ضمن آن‌‌که از این طریق به منافع مالی می‌رسند، از فضای هواداری پرسپولیس، علیه خود پرسپولیس استفاده کنند. در این مسیر بعضی مدیربرنامه‌ها و دلال‌ها نیز به خوبی با شناختی که دارند این مسائل را به ایشان آموزش می‌دهند. رادوشوویچ پیش از این با چنین ترفندی باشگاه پرسپولیس و مدیران را بارها با فشار هواداران مجبور به قبول خواسته‌های خود کرد که نتیجه آن تعهدات مالی کمرشکن و شرایط کنونی است.

وی از همین طریق بعد از چند دروازه‌بان پس از مدت‌ها حضور، جو هواداری را تهییج کرد و در این سن و سال به عنوان دروازه بان ذخیره، در اقدام عجیب قرارداد سه ساله با رقم افزایشی، به امضاء رساند! او بعد از انعقاد آن قرارداد دیگر هیچ‌گاه آن کیفیت و عملکرد را برای پرسپولیس ارائه نکرد!

و اما در ارتباط با ادعای مطرح شده از سوی این بازیکن فوتبال که در کشورش خواب چنین درآمدی را نمی‌دید نیز نکاتی وجود دارد.

وی دریافت پول را رد می‌کند و بابت آن حتی باشگاه را متهم می‌نماید در حالی که برای اثبات اظهارات باشگاه، سند وجود دارد. در بار اول که او قهر و ایران را ترک کرد، مصالحه‌ای با این بازیکن به امضاء رسید تا امکان بازگشت وی فراهم شود. او با استفاده از فضای افکار عمومی و فشار بر باشگاه و مدیریت، امتیازهای غیرمتعارفی گرفت تا در قرارداد اضافه شود‌. از جمله این که مبلغ ۲۰ هزار یورو منوط به رضایت سرمربی در هر فصل را به تعهد قطعی باشگاه تبدیل کرد که حالا بر اساس آن ۶۰ هزار یورو را برای سه سال در دادخواست خود مطرح کرده است.

طبق همان توافق قرار شد به وی در دو قسط ۱۴۶ هزار و ۵۰۰ یورو پرداخت شود. بخش اول را که حدود نیمی از این رقم بود در بازگشت دریافت نمود.

برای بخش بعدی به خاطر مشکلات تحریمی که وجود داشت در نهایت با موافقت خود او و مدیر برنامه‌اش از یکی از دوستان مشترک کمک گرفته شد. بر این اساس، نزدیک به یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به شکل ریالی در ایران به حساب یکی از بستگان وی واریز شد و او در کرواسی نزدیک به ۴۸ هزار یورو تحویل بوژیدار داد. این دوست مشترک در نامه‌ای این امر را تایید کرد و امضای وی و مدیربرنامه‌اش نیز وجود دارد.

او اکنون به دروغ، نه تنها دریافت پول را کتمان کرده است که باشگاه را به جعل امضای خود متهم می‌کند. این درحالی است که مدیر برنامه او، سامان مهدی‌زاده، در چند مرحله تماس باشگاه اعلام داشت، دریافت این پول را تایید می‌کند ولی آخرین بار هم او اعلام کرد که باشگاه چرا طلب وی از گذشته را نمی‌دهد! در این ماجرا همه از پرسپولیس سهم و منافع خودشان را طلب می‌کنند و هیچ حد و مرزی نیز قائل نیستند.

همچنین یادآوری می‌شود که رادوشویچ قبل از ترک ایران ۵۰ هزار یورو دیگر هم دریافت کرد که ۲۰ هزار یورو آن مربوط به این فصل بود و توافق کرده بود که باقی رقم قرارداد را چگونه دریافت کند اما با دروغ و فریب، کار را در مسیر دیگری قرار داد.

او همین حالا در حالی خود را نزد هواداران علاقمند به پرسپولیس معرفی می‌کند که در شکایت خود ۵هزار یورو را بابت بلیت پرواز رفت و برگشت خویش و خانواده‌اش به ایران، برای سال‌های آینده، طلب کرده است و اصلا هم قرار نیست در پرسپولیس باشد! او سالی ۲۰ هزار یورو هم بابت راهیابی پرسپولیس به لیگ قهرمانان، طلب کرد در حالی که هنوز این اتفاق نیفتاده است.

او در جریان آن مصالحه به خاطر چند نامه‌ای که وکیلش ارسال کرد، ۱۵ هزار یورو حق الوکاله از باشگاه گرفت. این در حالی است که وقتی پرونده‌ای به فیفا و بعد دادگاه داوری ورزش می‌رود، پس از دو سال فرآیند حقوقی باشگاه ملزم به پرداخت سه هزار و ۵۰۰ فرانک سوئیس می‌شود.

بوژیدار رادوشویچ همان کسی است که بدون هیچ دلیل و مقدمه‌ای ماجرای توهین به پرسپولیس، کشور و مردم ایران را در سفارت هند به راه انداخت که نزدیک بود مسوولان سفارت از پلیس برای مهار او درخواست کمک کنند و در نهایت در استشهادی که وجود دارد همه مسائل را با الفاظی مشخص در توصیف شرایط وی مطرح کرده‌اند.

این‌ها فقط بخش هایی از ماجراهایی است که وی به وجود آورد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × چهار =

دکمه بازگشت به بالا