اخبار ورزشیفوتبال ایرانویژه‌های خبری

باشگاه پرسپولیس: اسناد مالی پاداش آسیایی پس از گزارش مجلس ثبت شده است

ذیحساب باشگاه پرسپولیس گفت: دو و نیم میلیون دلار از پاداش حضور تیم پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا بعد از اتمام گزارش گروه تحقیق و تفحص مجلس در اسناد مالی باشگاه به ثبت رسیده و از این بابت مشکلی وجود ندارد.

به گزارش پیشرو اسپرت محمد پاشا که در چهار سال اخیر ذیحساب باشگاه پرسپولیس بوده در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس درباره بخشی از گزارش تحقیق و تفحص مجلس مبنی بر اینکه اسناد مربوط به دو و نیم میلیون دلار از پاداش های آسیایی پرسپولیس به ثبت نرسیده و در دفاتر مالی باشگاه موجود نیست، گفت: اسناد مربوطه بعد از تهیه گزارش از سوی کمیته  تحقیق و تفحص مجلس و با تاخیر در دفاتر مالی باشگاه ثبت شده و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

وی افزود: پاداش ها در چند مرحله  وصول شد و فورا هم با دستور مدیران باشگاه هزینه شد. زمانی که گروه تحقیق و تفحص مجلس گزارش  تهیه می کرد اسناد هزینه کرد این درآمدها هنوز در دفاتر باشگاه ثبت نشده بود چرا که ما بدلیل مشکلات موجود و تحریم‌ها  اسناد وصول مبالغ ارزی را با تاخیر از خارج کشور دریافت کردیم. در واقع این مبالغ و هزینه کرد آنها بعد از  گزارش تحقیق و تفحص مجلس در دفاتر مالی باشگاه به ثبت رسیده و از این بابت هیچ مشکلی نیست و نمایندگان  سازمان بازرسی کل کشور  که در باشگاه مستقر بوده و هستند  هم گزارش هایی تهیه کرده اند و ثبت اسناد مربوط به این دو و نیم میلیون دلار را رویت کرده اند

پاشا تصریح کرد: با توجه به گزارش منتشره و دغدغه های هواداران عزیز برای رفع هرگونه ابهام  لازم دانستم این توضیحات را ارایه کنم.

انتهای پیام/

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − سه =

دکمه بازگشت به بالا