اخبار ورزشیفوتبال جهان

باشگاه پاری سن ژرمن: پیشرفت خوبی در مذاکره با امباپه داشتیم

مدیر ورزشی باشگاه پاری سن ژرمن در خصوص تمدید با کیلیان امباپه و نیمار صحبت کرد و از پیشرفت خوب مذاکره با ستاره فرانسوی حرف زد.

به گزارش پیشرو ورزش، پس از درخشش کیلیان امباپه در دیدار مقابل بارسلونا بدون حضور نیمار، او به یکی از وجهه‌های برتر بدل شد و همه از حضور او در تیم‌های پرافتخار دنیا صحبت کردند. از مدت‌ها پیش رئال مادرید به دنبال جذب این بازیکن است و باید دید آیا این تیم می‌تواند با توجه به قیمت بالای ستاره فرانسوی و مشکلات اقتصادی پساکرونایی او را به اسپانیا آورد یا خیر. البته پاریسی‌ها معتقد هستند که امباپه در فرانسه می‌ماند و می‌خواهند با پیشنهاد تمدید قرارداد او را در این تیم نگاه دارند.

لئوناردو در خصوص تمدید قرارداد امباپه با پاریس اظهار داشت: ما در حال مذاکره با کیلیان هستیم و این مذاکره پیشرفت کرده است. به زودی به نظرم به تصمیم نهایی خواهیم رسید.

وی ادامه داد: مذاکرات و صحبت‌های بین ما خوب پیش رفته و ما می‌خواهیم با نیمار نیز در خصوص تمدید قرارداد صحبت کنیم. اما هنوز چیزی در خصوص تمدید امباپه و نیمار امضا نشده است.

امباپه اکنون بیش از ۱۸۰ میلیون یورو قیمت دارد و جزو برترین ستاره آینده‌دار دنیا شناخته می‌شود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا