اخبار ورزشیفوتبال ایران

باشگاه سپاهان به استعفای دوباره نویدکیا واکنش نشان داد

باشگاه سپاهان اعلام کرد، محرم نویدکیا شب گذشته با ارسال دست نوشته‌ای خواستار جدایی از تیم شده و در تمرین امروز تیم هم شرکت نکرده است.

به گزارش پیشرو ورزش، سایت باشگاه سپاهان در این مورد نوشت: «پیرو بیانیه مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ باشگاه فولاد مبارکه سپاهان مبنی بر مذاکرات هیئت مدیره باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با  محرم نویدکیا و مخالفت جمعی با درخواست کناره‌گیری ایشان از سمت سرمربیگری تیم سپاهان که در جلسه کنفرانس خبری بعد از بازی تاریخ ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ مطرح شده بود، به اطلاع می‌رساند محرم نویدکیا مجدداً در ساعت ۰۰:۲۴ بامداد روز شنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ با ارسال دست نوشته‌ای تصمیم خود را مبنی بر جایگزینی با مربی دیگری که احتمالاً کمک بیشتری به سپاهان خواهد کرد مطرح و از حضور در تمرین روز شنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ خودداری کرد. همچنین آقایان محمود کریمی و علیرضا مرزبان نیز از حضور در تمرین استنکاف ورزیده‌اند. مراتب جهت اطلاع همگان اعلام می‌گردد.

روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان».

تیم فوتبال سپاهان اصفهان , محرم نویدکیا ,

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 11 =

دکمه بازگشت به بالا