اخبار ورزشیفوتبال ایران

باشگاه استقلال: کمیته صیانت با فضاسازی برخورد کند

باشگاه استقلال اعلام کرد یک پنالتی این تیم نادیده گرفته شده و ۲ بازیکن پرسپولیس در دربی ۹۸ اخراج نشدند.

به گزارش پیشرو ورزش، رسانه باشگاه استقلال نوشت: طبق رسم دربی‌‌ پایتخت در سال‌های اخیر و گواه کارشناسان داوری؛ یک پنالتی در دقایق ابتدایی مسابقه دیروز به نفع استقلال گرفته نشد، ضربه عمدی شرزود تمیروف مهاجم پرسپولیس به صورت محمد دانشگر در دقیقه ۱۴ نادیده گرفته شد و فرشاد فرجی به دلیل خطای واضح در دقیقه ۷۵ کارت زرد دوم را دریافت نکرد و پرسپولیس ۱۰ نفره نشد!

دو کارت قرمز تعلق نیافته به تیم حریف و یک پنالتی سوخته، مهمترین اشتباهاتی بود که در دربی اخیر رخ داد. اما در کمال تعجب شاهد هستیم که از لحظه ورود سرمربی حریف به زمین مسابقه تا به امروز، حجم بی‌سابقه‌ای از اظهارات توهین‌آمیز و ادعاهای غیرواقعی از سوی مدیرعامل، سرمربی، مربی، کاپیتان و سایر اعضای تیم حریف علیه ارکان مختلف باشگاه استقلال مطرح شده است.

پیرو اطلاعیه فدراسیون فوتبال در روز ۲۰ اسفند، از کمیته محترم صیانت از سلامت مسابقات انتظار داریم که نسبت به این فضاسازی‌ها که تمامی آن بهانه‌های بی‌اساسی است، برخورد قاطعانه‌ای داشته باشد.

باشگاه استقلال با دقت در حال رصد کردن رفتارها و اظهارات انجام شده بعد از مسابقه دیروز است و بی‌تردید پیگری‌های قانونی لازم را در اسرع وقت انجام خواهد داد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − یک =

دکمه بازگشت به بالا