اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

باشگاه استقلال شماره حساب طلبکاران را ارائه کرد

مدیران باشکاه استقلال امروز در جلسه‌ای با حضور نمایندگان مجلس حاضر شدند.

به گزارش پیشرو ورزش، جلسه مدیران باشگاه استقلال در کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی برای حل مشکلات مالی این باشگاه و تأمین منابع جهت پرداخت بدهی‌های مختلف برگزار شد.

در این جلسه حجت کریمی، پرویز مظلومی و علی امیری از کادر مدیریتی باشگاه استقلال، حسین قربان‌زاده رئیس سازمان خصوصی‌سازی، مدیرعامل بانک شهر، مدیرعامل بانک ملی، مهدی فروردین رئیس فراکسیون ورزش و پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.

در جلسه امروز حاضرین در خصوص بدهی‌های باشگاه استقلال و راهکار مشکل این باشگاه به بحث و تبادل‌نظر پرداختند. از سوی باشگاه استقلال پرداخت چهار مورد بدهی به استراماچونی، پادووانی، باشگاه شباب الاهلی (بابت انتقال قرضی مهدی قائدی) و مطالبات سیداحمد موسوی به مسئولان اعلام شد.

در همین راستا باشگاه استقلال شماره حساب طلبکاران خود را در اختیار بانک شهر گذاشت تا مبلغ بدهی‌ها مستقیماً توسط این بانک به آن‌ها پرداخت شود. به این ترتیب قرار نیست پولی به حساب باشگاه واریز شود. ضمن اینکه حجت کریمی سرپرست باشگاه استقلال به مسئولان حاضر هشدارها و نکات لازم پیرامون عواقب دیر پرداخت شدن این بدهی‌ها و همچنین کمبود زمان (۳۱ فروردین) برای استقلال را یادآور شد.

به همین خاطر قرار شد ظرف ۲۴ ساعت آینده پرداخت این بدهی‌ها تعیین تکلیف شود.

با توجه به صحبت‌های وزیر ورزش مبنی بر تلاش برای گرفتن تخفیف از طلبکاران، براساس پیگیری‌ها مشخص شد باشگاه استقلال باید علاوه بر پرداخت یک میلیون درهم به باشگاه الاهلی، یک میلیون درهم نیز به عنوان جریمه بپردازد. به همین خاطر مدیران استقلال قصد دارند پس از پرداخت اصل پول در مورد پرداخت جریمه آن با مسئولان الاهلی به مذاکره بپردازند.

با توجه به بدهی‌های استقلال گفته می‌شود مجموع تسهیلات در نظر گرفته شده برای رفع مشکلات مالی این باشگاه حدود ۲میلیون یورو است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا