اخبار ورزشیفوتبال ایران

بازگشت مدافع عنوان قهرمانی با برد به جام حذفی

استقلال اولین دیدار خود در جام حذفی را با برد سپری کرد.

 

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، شاگردان وینفرد شفر در اولین دیدار خود در جام حذفی موفق به کسب پیروزی شدند تا به این ترتیب آغاز موفقی در این تورنمنت داشته باشند.

استقلال که فصل گذشته قهرمان این مسابقات شده بود، شروع خوبی برابر نفت مسجد سلیمان داشت و توانست در ابتدای مسابقه موقعیت های زیادی خلق کند اما دروازه بان نفت مسجد سلیمان اجازه نداد آبی ها به گل زودهنگام برسند.

این بازی جذاب و پر موقعیت به وقت های اضافه رفت و در نهایت تلاش های استقلال باعث شد تا دروازه نفت مسجد سلیمان توسط روح الله باقری باز شود. دقایقی بعد از این گل با اخراج وریا غفوری، استقلال ۱۰ نفره شد اما باز هم تیم منظم شفر دروازه خود را بسته نگه داشت تا راهی مرحله بعدی شود.

استقلال در مرحله بعدی به مصاف سایپا تهران در ورزشگاه آزادی می رود.

ترکیب استقلال: سید مهدی رحمتی، پژمان منتظری، روزبه چشمی، آرمین سهرابیان، وریا غفوری، میلاد زکی‌پور، علی کریمی، فرشید اسماعیلی، جابر انصاری(مهدی قائدی۹۰ – فرشید باقری ۱۱۱)، الحاجی گرو(تبریزی۵۷) و اللهیار صیادمنش(روح‌الله باقری۵۹).

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 4 =

دکمه بازگشت به بالا