اخبار ورزشیفوتبال جهان

بازگشت باتعصب‌ها به مونیخ،‌ آرزوی اولیور کان

عضو جدید هیات مدیره باشگاه بایرن آرزو می‌کند چهره‌های قدیمی و با تعصب به جمع باواریایی‌ها بازگشته و مسئولیت بگیرند.

به گزارش پیشرو اسپرت، اتفاق مهم رخ داده در چند روز گذشته در باشگاه بایرن، حضور و شروع به فعالیت «اولیور کان» دروازه‌بان بزرگ اسطوره‌ای مونیخی‌ها و آلمان بود. وی مطابق با قراردادی که چند ماه قبل امضا شد، پس از شروع سال جدید میلادی به عنوان عضو هیات مدیره کارش را آغاز کرد. او تا سال ۲۰۲۲ در این مقام خواهد ماند و یعد از آن جانشین کارل هاینس رومنیگه به عنوان مدیر اجرایی خواهد شد.

کان در مصاحبه‌ای که در سایت گل منتشر شد،‌ آرزو کرد چهره‌های با تعصبی همچون  باستیان شواین‌اشتایگر به مونیخ بازگشته و مسئولیتی نزد سرخ‌پوشان برعهده گیرند. او عنوان کرد:‌ به چهره‌های مثل شواین‌اشتایگر که از آکادمی باشگاه شروع کردند و به کار خود در همین تیم خاتمه دادند، بیشتر از هر زمان دیگری احتیاج داریم. وی افزود: چهره‌های مثل شواینی، آلابا،‌لام و توماس مولر، مایه افتخار باشگاه بوده و همیشه محبوب هستند.

به اعتقاد اسطوره ۵۰ ساله باشگاه بایرن باید از اینگونه چهره‌‌ها بیشتر از قبل در رده‌های مختلف استفاده کند و برای آینده قدرت مضاعفی بگیرد. اولیور کان همچنین عنوان کرد: با همه انتظارات در اینجا آشنا هستم. از این جهت فشار‌ها بر من زیاد تاثیر نخواهند داشت.

کان در سال‌های ۱۹۹۴ تا ۲۰۰۸ برای بایرن بازی کرد و افتخاراتی نظیر لیگ قهرمانان، بوندس‌لیگا و جام حذفی را کسب کرد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 2 =

دکمه بازگشت به بالا