اخبار ورزشیفوتبال ایران

بازدید نمایندگان AFC از باشگاه پیکان

نمایندگان AFC روز گذشته با حضور در باشگاه پیکان از بخش مالی و ورزشی این مجموعه بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از سایت رسمی باشگاه پیکان،‌‌ روز یکشنبه ۱۳۹۸/۰۸/۰۲ دو نماینده AFC به همراه سهیل مهدی رئیس کمیته حرفه‌ای سازی سازمان لیگ با حضور در باشگاه پیکان ضمن دیدار و گفتگو با محمود شیعی مدیر عامل باشگاه از اماکن و امکانات باشگاه بازدید به عمل آوردند. نمایندگان AFC ابتدا در دو بخش مالی و ورزشی(آکادمی) مدارک و مستندات پیکان را مورد بررسی و راستی آزمایی قرار دادند و بعد از آن از زمین‌های چمن، امکانات ورزشی و همچنین تمرین تیم فوتبال بزرگسالان بازدید کردند‌.

هیات بازدید کننده کنفدراسیون فوتبال آسیا بعد از بازدید از باشگاه پیکان به ورزشگاه شهدای شهر قدس رفتند و از امکانات ورزشگاه خانگی پیکان هم دیدار کردند.هیات بازدید کننده AFC در پایان ضمن رضایت از امکانات و مستندات ورزشی باشگاه پیکان توصیه هایی را نیز جهت بهبود و پیشرفت فوتبال انجام دادند.

شایان ذکر است که باشگاه پیکان در سال گذشته جز ۷ باشگاهی بود که موفق به اخذ مجوز حرفه ای از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا شده است.

انتهای پیام/ا

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + دوازده =

دکمه بازگشت به بالا