اخبار ورزشیورزش تهران

بازدید مسئولین هیئت اسکواش جنوب شرق تهران از مراحل پایانی آماده سازی دفتر اداری این هیئت

رئیس و دبیر هیئت اسکواش جنوب شرق تهران از مراحل پایانی آماده سازی دفتر اداری این هیئت که مقرر است به زودی مورد بهره برداری قرار بگیرد بازدید کردند.

به گزارش پیشرو ورزش، حسین شیرازی مقدم (رئیس هیئت) و امیر صارمی(دبیر هیئت) با همراهی اعضای این هیئت ضمن حضور در مجموعه جهان پهلوان غلامرضا تختی تهران از مراحل پایانی آماده سازی دفتر اداری این هیئت بازدید بعمل آوردند. 

لازم به ذکر است این فضا و بنای اختصاص یافته در مجموعه ورزشی جهان پهلوان تختی با مساعدت حمیدرضا حسین پور(مدیر مجموعه ورزشی جهان پهلوان غلامرضا تختی تهران) به هیئت اسکواش جنوب شرق تحویل گردیده است و هم اکنون نیز در حال آماده سازی و تکمیل نما و داخل ساختمان مربوطه می باشد و با اعلام هیئت اسکواش جنوب شرق تهران مقرر است در ایام مبارک ولادت با سعادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام با حضور مسئولین رسما افتتاح و به خدمات دهی به شهروندان معزز جنوب شرق تهران بپردازد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + 4 =

دکمه بازگشت به بالا