اخبار ورزشیسایر اخبار

بازدید مازیارخویشوند از مرکز پزشکی باشگاه هنرمندان ایران

مازیارخویشوند مدیرکمیته کمیته هنرمندان موسسه آینده نگرطهران و سردبیر پایگاه های خبری پیشرو ورزش و آینده نگرطهران به اتفاق مدیر عامل باشگاه هنرمندان ایران حاج حسین یاریار از امکانات مرکزپزشکی دیدن کردند.

به گزارش پیشرو ورزش، طی این جلسه قرار بر خدمات رسانی بخش درمانی بصورت گسترده برای خانواده هنرمندان و کل قشر مردم ایران است.
این مرکز پزشکی امکاناتی از قبیل دندانپزشکی،پوست و مو ، زیبایی،آسیبهای ورزشی،فزیوتراپی می باشد.
در این جلسه که با حضور حسین یاریار مدیرعامل باشگاه هنرمندان و مازیار خویشوند انجام شد دو طرف اعلام آمادگی کردند  شرکتها ،کارخانه ها و کلیه اداره جات کشور می توانند از این مکان مجهز و هنری برای کارهای درمانی پرسنل خود استفاده کنند.
مازیارخویشوند که سالها در کمیته پزشکی باشگاه هنرمندان ایران عضویت دارد ضمن تشکر از این کار بسیارزیبا و  راه اندازی این مرکز توسط بنیانگذار ورزش هنرمندان ایران تشکر و قدردانی کرد و ایشان را پدر ورزش هنرمندان ایران نامید.
مازیارخویشوند در ادامه افزود در این دوسال گذشته که تمام مردم ایران و جهان درگیر ویروس منحوس کرونا بودند مسابقات جهانی که هرسال باشگاه هنرمندان با دعوت از تیمهای معتبر فوتبال جهان انجام می شد متاسفانه بخاطر سلامتی فوتبالیستها انجام نشد امید است که با فروکش کردن کرونا انشالله و طرح واکسیناسیون مردم بتوانیم تا پایان سال جاری مسابقات جهانی را به مرحله اجرا در آوریم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + 1 =

دکمه بازگشت به بالا