اخبار ورزشیسایر اخبار

بازدید سلطانی فر و صالحی امیری از فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان+تصاویر

وزیر ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک از اردوی تیم های ملی ورزش‌های ناشنوایان بازدید کرد.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان و سیدرضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک صبح امروز با حضور در فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان از اردوهای تیم‌های ملی این فدراسیون که برای حضور در بازی‌های آسیایی ناشنوایان آماده می‌شوند بازدید کردند.

در این بازدید تقی زاده معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان ها، تاجگردون عضو هیات رییسه فدراسیون ناشنوایان و نماینده مجلس،کریمی مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، نیک بین مشاور و مدیرکل حوزه وزارتی، ذوالفقارنسب پیشکسوت فوتبال و مشاور وزیر ورزش و جوانان نیز در این بازدید حضور داشتند.

سلطانی فر در بدو ورود مورد استقبال مهران تیشه گران رئیس فدراسیون، حمید بنی‌تمیم نایب رئیس و جمعی از مسئولان فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان قرار گرفت.

وزیر ورزش و جوانان در هفته جهانی ناشنوایان در جمع ملی پوشان رشته های فوتبال، والیبال و دوومیدانی ناشنوایان ایران حضور یافت.

سلطانی‌فر و صالحی‌امیری در ابتدا به اردوی تیم ملی فوتبال رفتند و با ملی‌پوشان این رشته دیدار و گفت‌وگو داشتند.

سلطانی‌فر و صالحی‌امیری در ادامه در اردوی تیم ملی فوتسال ناشنوایان حضور پیدا کردند و پای صحبت‌های ورزشکاران این رشته نشستند و پس از آن نیز به اردوی تیم‌های ملی تکواندو مردان و زنان رفتند.

در این بازدید تیشه گران رییس فدراسیون ناشنوایان گزارشی از وضعیت کنونی کاروان ایران در آستانه بازی های آسیایی ناشنوایان را ارائه داد.

انتهای پیام/س

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا