اخبار ورزشیورزش های رزمی

بازدید رئیس سازمان ورزش سپاه محمد رسول‌الله(ص) از تمرین ملی پوشان کاراته

رئیس تربیت بدنی سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران از تمرینات تیم ملی کاراته بازدید کرد.

به گزارش پیشرو ورزش و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، تمرینات ملی پوشان کاراته کشورمان در یازدهمین مرحله اردوی امروز با حضور سردار کاظم یزدانی رئیس سازمان ورزش سپاه محمد رسول الله (ص) تهران ، کمال تنها مدیرکل امور ورزشی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سید حسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته و حسن رنجبر رئیس کمیته فرهنگی فدراسیون برگزار شد.

یزدانی در جمع ملی پوشان کاراته اظهار داشت: سالیان سال است که در رشته های رزمی فعالیت دارم، در ورزش های رزمی ورزشکاران در کنار کار فنی و قهرمانی به اخلاق و منش پهلوانی نیز توجه ویژه ای دارند. در کاراته نیز همواره چنین بوده و امیدواریم در سایه تلاش شما عزیزان تیم ملی کاراته کشورمان در رویدادهای پیش رو از جمله بازیهای کشورهای اسلامی و مسابقات قهرمانی آسیا همچون گذشته موفق باشد.

سید حسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته نیز ضمن قدردانی از سردار یزدانی بابت حضور در تمرینات تیم ملی کاراته، عنوان داشت: سطح فنی بازیهای کشورهای اسلامی به واسطه حضور برخی قدرت های سنتی این رشته بالاست اما با برنامه ریزی صورت گرفته و تلاش کادرفنی و ورزشکاران امیدواریم در این رقابت های نیز پرچم ایران عزیز را به اهتزاز درآوریم.

لازم به یادآوری است این مرحله از اردو تیم ملی کاراته آقایان از ۲۸ تیر ماه در آکادمی ملی المپیک آغاز و تا ۴ مرداد ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت.

اردوهای تیم ملی کاراته کشورمان جهت حضور در بازیهای کشورهای اسلامی ترکیه ۲۰۲۲ ، لیگ جهانی کاراته وان پرمیر لیگ باکو و مسابقات قهرمامی آسیا ازبکستان برگزار می شود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + سه =

دکمه بازگشت به بالا