اخبار ورزشیورزش تهران

بازدید جوادی از مجموعه‌های ورزشی چیچک لو و شهدای چهاردانگه

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در سفر یک‌روزه به شهرستان اسلام‌شهر از مجموعه‌های ورزشی چیچک لو و شهدای چهاردانگه بازدید و با همکاران اداره اسلام‌شهر دیدار کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، «علی جوادی» که روز گذشته به شهرستان اسلام‌شهر سفر کرده بود، از مجموعه ورزشی شهدای چهاردانگه و اداره ورزش آن بخش بازدید و در مورد تسهیل در خدمت‌رسانی به ورزشکاران این منطقه دستورات لازم را ابلاغ کرد.
وی سپس به مجموعه ورزشی چیچک لو رفت و در گفت و گو با دهیاران این روستا، دستورات لازم را در جهت تسهیل در روند تکمیل پروژه‌های سالن چند منظوره و چمن مصنوعی صادر کرد تا هرچه سریع‌تر این مجموعه‌ها تکمیل و در اختیار مردم این روستا قرار گیرد.
جوادی در ادامه؛ در جمع همکاران اداره ورزش و جوانان اسلام‌شهر حضور پیدا کرد و با آنان به گفت و گو نشست و با بیان این‌که شهرستان اسلام‌شهر بالاترین ظرفیت را دارد، افزود: استعدادهای بالقوه زیادی در این شهرستان وجود دارد و از دست دادن این ظرفیت‌ها، زیان بسیار زیادی را درپی خواهد داشت، لذا می‌بایستی دراین‌راستا برنامه‌ریزی دقیقی صورت گیرد.
وی همچنین گفت: درآمدهای ورزش باید هزینه ورزش شود و در مورد حقوق و مزایای همکاران باید از ظرفیت‌های دیگری استفاده کرد. از اولویت‌ های ما در اداره‌کل، موضوع معیشت بوده و تمام تلاش خود را انجام داده ایم تا همکاران از تمامی حق‌وحقوق خود بهره ببرند و کلیه همکاران ما در شهرستان‌ها و ستادی از مزایا و حقوق قانونی خود استفاده کنند. دراین‌راستا از استاندار و رییس سازمان برنامه و بودجه کمال تشکر را داریم و از صبوری همه همکاران شهرستانی خودم نیز سپا‌گزارم و ان‌شاءالله در آینده این دغدغه را دیگر نخواهیم داشت.
مدیرکل با تاکید بر این مهم که باید مسئولیت اجتماعی خود را در مورد ورزش به‌نحو احسن انجام دهیم، ادامه داد: مهم‌ترین ویژگی‌های یک مدیر، شهامت است و عزت بخشیدن و هویت و ارزش دادن به همکاران است و باید عزت همکاران مان را در اداره‌کل بالا ببریم و این جز همدلی و همراهی میسر نمی شود. درصدد هستیم در یک چارچوب خوب و قانونی و در بحث مسکن برای همکاران فعالیت های خوبی انجام دهیم.
وی با اشاره به ظرفیت‌های ورزش بانوان گفت: با توجه به گزارش ارائه ‌شده از رییس اداره ورزش و جوانان اسلام‌شهر، انتظار می‌رود که ایشان نگاه ویژه‌ای به ورزش بانوان داشته باشد و با کمک بخش خصوصی به کمک ورزش بانوان بیاید.
جوادی در آستانه هفته تربیت‌بدنی گفت: اوج کار ما باید در هفته تربیت‌بدنی باشد و تلاش کنیم بهترین برنامه و جشنواره‌های ورزشی را با استفاده از الگوهای ورزشی و حضور قهرمانان، پهلوانان و پیش‌کسوتان اجرا کنیم و با برنامه‌هایی با محتوا و شاد به استقبال این هفته برویم. در این راستا، از پیش‌کسوتان غافل نشوید؛ چون پیش‌کسوتان گنجینه‌های ورزش کشورمان هستند.
در این جلسه که با حضور آزاد، گنج زاده، صالحی و نوروزی نماینده ورزش شرکت میهن برگزار شد، مدیرکل خاطرنشان شد: هیچ مجوزی را برای هیچ باشگاهی صادر نخواهیم کرد، مگر این‌که کلاس‌های تخصصی دوره‌های اماکن ورزشی را گذرانده باشد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + 17 =

دکمه بازگشت به بالا