اخبار ورزشیفوتبال ایران

بازدید اسعدی راد از تمرین جوانان آینده نگر

مدیر پایگاه اطلاع رسانی جوانان آینده نگر از تمرین تیم فوتبال این پایگاه بازدید بعمل آورد.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از  جوانان آینده نگر، در آستانه ی مسابقه فوتبال دوستانه جوانان آینده نگر و پیشکسوتان پرسپولیس، علی اسعدی راد (مدیر پایگاه اطلاع رسانی جوانان آینده نگر) ضمن حضور در تمرین تیم فوتبال جوانان آینده نگر با بازیکنان به گفتگو پرداخت.

در این دیدار صمیمی اسعدی راد ضمن در جریان قرار گرفتن پیشرفت و هماهنگی بازیکنان تیم از زحمات اعضای این تیم قدردانی کرد.

همچنین حسین شیرازی (سرپرست تیم فوتبال جوانان آینده نگر) گزارشی از اقدامات انجام گرفته در تیم و برگزاری دو تمرین دیگر پیش از برگزاری مسابقه دوستانه با پیشکسوتان پرسپولیس را اعلام داشت و ازمدیر پایگاه جهت حمایت های بی دریغ از تیم فوتبال تشکر کرد.

شایان ذکر است در ادامه حمایت سایت اطلاع رسانی جوانان آینده نگر از جوانان، کارآفرینان و نوآوران، مقرر گردید تیم فوتبال این سایت با حضور جمعی از بازیکنان جوان،بزرگسال و پیشکسوت جهت دیدارهای خیرخواهانه تشکیل گردید و با پیگیری حسین شیرازی و موافقت و حمایت های همه جانبه علی اسعدی راد این تیم از بهمن ماه سال ۹۷ فعالیت خود را رسما آغاز و در اولین دیدار با تیم فوتبال کودکان کار (توانا) به رویارویی پرداخت.

همچنین مقرر است در ادامه دیدارهای دوستانه جوانان آینده نگر در ورزشگاه شهدای طرشت به دیدار پیشکسوتان پرسپولیس برود که زمان آن متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + 5 =

دکمه بازگشت به بالا