اخبار ورزشیفوتبالفوتبال جهان

بارسلونا در حال تلاش‌ برای بازگرداندن مسی به نیوکمپ

خبرنگار اسپانیایی مدعی است بارسلونا در پی بازگرداندن ستاره آرژانتینی به نیوکمپ است.

به گزارش پیشرو ورزش، در حالی که ماجرای تمدید قرارداد «لیونل مسی» با پاری‌سن‌ژرمن هر روز پیچیده‌تر می‌شود، خبرنگار مشهور کاتالونیایی گفته رئیس باشگاه بارسلونا اولین قدم را برای بازگرداندن مسی به نیوکمپ آغاز کرده است.

«خوان فونتس» خبرنگار اسپانیایی می گوید «خوان لاپورتا» رئیس باشگاه بارسلونا با مسی تماس گرفته از او بابت مسائلی که درباره قراردادش به وجود آمد و در نهایت باعث شد او به پاریس برود، عذرخواهی کرده و ستاره آرژانتینی هم از این گفت‌وگو بسیار راضی بوده است.

فونتس گفته مسی در آرزوی حضور دوباره در مستطیل سبز با پیراهن آبی‌واناری است و در انتظار این است تا بارسلونا به این سمت گام بردارد. «ژاوی هرناندز» سرمربی بارسلونا هم ارتباط خود با هم تیمی سابقش را همچنان حفظ کرده و خواستار عقد قرارداد با برنده هفت توپ طلای جهان شده است.

فونتس همچنین می‌گوید «آنتونلا» همسر و فرزندان مسی هم علاقه‌مند هستند بار دیگر در بارسلون زندگی کنند.

در حالی که مسی تا تابستان با پاریسی‌ها قرارداد دارد، گفته می‌شود الهلال هم پیشنهادی ۲۲۰ میلیون یورویی برای مسی روی میز گذاشته است. تیم «اینتر میامی» آمریکا هم درباره جذب مسی ۳۵ ساله ابراز علاقه کرده است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × سه =

دکمه بازگشت به بالا