اخبار ورزشیفوتبال جهان

بارسلونا در اروپا تیم دیگری است / آمار متفاوت کومان در لیگ قهرمانان اروپا

بارسلونا با پیروزی مقابل دیناموکیف در ۴ بازی در لیگ قهرمانان از ۸ بازی لالیگا بیشتر امتیاز کسب کرده است.

به گزارش پیشرو اسپرت، بارسلونا شب گذشته در بازی چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل دیناموکیف به برتری رسید و جواز صعود به مرحله بعد را دریافت کرد.

تیم کومان که آمار خوبی در لالیگا ندارد در لیگ قهرمانان اروپا عملکرد درخشانی از خود به جا گذاشته است. آنها هر ۴ بازی خود از جمله بازی مقابل یوونتوس را با پیروزی پشت سر گذاشتند و ۱۲ امتیاز ممکن را دریافت کردند.

این ۱۲ امتیاز در ۴ بازی در لیگ قهرمانان اروپا برای بارسلونا در حالی بدست آمده که آنها در لالیگا در ۸ بازی تنها ۱۱ امتیاز کسب کردند.

شاگردان کومان در لیگ قهرمانان اروپا به پیروزی خانگی ۵ بر یک مقابل فرنتس‌واروش مجارستان، پیروزی خارج از خانه ۲ بر صفر مقابل یوونتوس، برد ۲ بر یک خانگی مقابل دیناموکیف و برد خارج از خانه ۴ بر صفر مقابل نماینده اوکراین بدست آورده است.

در زمینه گلزنی نیز آمار بارسلونا متفاوت بوده و آنها در ۴ بازی لیگ قهرمانان ۱۳ گل به ثبت رساندند در حالی که در لالیگا و ۸ بازی ۱۵ گل وارد دروازه حریفان کردند.

البته می‌توان گفت که در لالیگا بارسلونا با تیم های قدرتمندتری روبه‌رو شده و محک جدی‌تری خورده است زیرا این بازی‌ها با تیم‌های قدرتمند اسپانیا انجام شده است.

البته بارسلونا مقابل آنها ناتوان ظاهر شد و در برابر رئال مادرید و اتلتیکومادرید شکست خورد و در دیدار مقابل سویا به تساوی رسید.

شاگردان کومان یکشنبه شب در نیوکمپ میزبان اوساسونا هستند و چهارشنبه در مجارستان میهمان فرنتس‌واروش خواهند بود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 1 =

دکمه بازگشت به بالا