اخبار ورزشیفوتبال جهان

بارسلونا، بیلبائو و اتلتیکومادرید، بهترین‌های اسپانیا در دفاع و حمله

تیم‌های فوتبال بارسلونا، اتلتیکومادرید و اتلتیک‌بیلبائو بهترین‌های لالیگا در امور تهاجمی و دفاعی محسوب می‌شوند.

به گزارش پیشرو اسپرت، در شرایطی که ۸ هفته از فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ لیگ فوتبال اسپانیا موسوم به لالیگا سپری شده و وقفه مسابقات ملی از راه رسیده،‌ فرصتی مناسب برای یکسری ارزیابی‌ها فراهم شده است.

روزنامه ال‌موندودیپورتیو اسپانیا، به این موضوع توجه کرده و بهترین تیم‌های لالیگا از نظر هجومی و دفاعی را برگزیده است.

*بارسلونا بهترین در گلزنی

بارسلونا که در مسابقات انجام گرفته، دچار افت و خیزهایی شد و بسیاری از تحلیل‌گران به «ارنستو والورده»، سرمربی کاتالان‌ها حتی خرده گرفتند،‌ اکنون با ۲۰ گل زده، صاحب قوی‌ترین خط آتش بین ۲۰ تیم لالیگاست. این تیم موفق شد میانگین ۲٫۵ گل زده در هر مسابقه را از خود برجای گذارد.

در رده دوم بهترین خطوط حمله،‌ ویارئال با ۱۹ گل زده و میانگین گل زده ۲٫۳۸ جای گرفته است. رئال مادرید نیز با ۱۶ گل زده و میانگین گل ۲ در هر بازی سومین خط حمله قدرتمند‌ فصل جاری است.

* بهترین خط دفاع برای اتلتیکومادرید و بیلبائو
عنوان مستحکم‌ترین خطوط دفاع به اتلتیکومادرید تعلق گرفته است. اگر در گذشته بارسلونا و رئال مادرید صاحب بهترین خط دفاع بین تیم‌های اسپانیا بودند، اتلتیکومادرید جای این دو را گرفته است.

تیم دوم شهر مادرید هم تنها ۴ گل خورده است. البته اتلتیکوبیلبائو نیز با مادریدی‌ها در مقام نخست شریک شده‌ است زیرا هر دو میانگین گل خورده ۰٫۵ در هر بازی را در اختیار دارند.

در رده دوم این گزینش،‌ اوساسونا با ۷ گل خورده و میانگین گل خورده ۰٫۸۸ در هربازی جای دارد. رتبه سوم نیز به صورت مشترک به دو تیم رئال مادرید و وایادولید با ۸ خورده رسیده است. این دو تیم هم اکنون میانگین گل خورده یک را ثبت کرده‌اند.

انتهای پیام/ ج

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 3 =

دکمه بازگشت به بالا