اخبار ورزشیسایر اخبار

باخ: هنوز از تاثیر واکسن‌های احتمالی اطلاعی نداریم/مردم در آرزوی بازگشت ورزش هستند

رئیس کمیته بین‌المللی المپیک گفت: استقبال خوب از رویدادهای مختلف نشان می‌دهد مردم در آرزوی بازگشت ورزش بوده‌اند.

به گزارش پیشرو اسپرت، توماس باخ رئیس کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) گفت که بازگشت برخی از رویدادهای ورزشی در میان شیوع ویروس کرونا باید منجر به اطمینان از آمادگی ما برای توکیو ۲۰۲۰ شود.

در نامه‌ سرگشاده توماس باخ به جنبش المپیک از بازگشت دوباره ورزش تشکر و به کسانی که این کار را کردند، ادای احترام کرد.

باخ در این باره اظهار داشت: استقبال بسیار مثبت از این رویدادها به وضوح نشان می‌دهد که نه تنها ورزشکاران و سازمان‌های ورزشی بلکه مردم نیز در آرزوی بازگشت ورزش به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از زندگی ما بوده‌اند.

وی افزود: ما همچنین می‌بینیم که ورزش حتی تحت محدودیت‌های مداوم می‌تواند با خیال راحت سازماندهی شود. این باید به ما اعتماد به نفس در آمادگی برای رویدادهای آینده از جمله بازی‌های المپیک توکیو را بدهد.

رئیس IOC خاطرنشان کرد: از طرف دیگر باید بدانیم حتی روش‌های آزمایش و واکسن‌ها “گلوله نقره‌ای” نیستند که تمام مشکلات ما را حل کند. ما هنوز از تأثیر کامل هر نوع واکسن احتمالی اطلاع نداریم اما در مجموع دلایل خوبی برای خوش بینی محتاطانه وجود دارد. IOC به مطالعه دقیق این تحولات ادامه خواهد داد.

به دلیل شیوع ویروس کرونا، بازی‌های المپیک توکیو به مدت یک سال به تعویق افتاد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − 9 =

دکمه بازگشت به بالا