اخبار ورزشیسایر اخبار

باخ: با کمک توکیو می‌توانیم بر چالش بی‌سابقه غلبه کنیم

رئیس کمیته بین المللی المپیک گفت: اطمینان دارم با همکاری مقامات ژاپنی می‌توانیم بر این چالش بی‌سابقه غلبه کنیم.

به گزارش  پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، یوشیرو موری رئیس کمیته برگزاری بازیهای المپیک توکیو بعد از مشخص شدن تاریخ قطعی بازیها در سال ۲۰۲۱ اظهار داشت: توماس باخ رئیس IOC و کمیته برگزاری بازی‌های توکیو امروز کنفرانس تلفنی برگزار و درباره تاریخ بازی ها صحبت کردند.

وی افرود: وزیر المپیک و پارالمپیک توکیو و همین‌طور فرماندار این شهر هم در این کنفرانس تلفنی شرکت کردند. من پیشنهاد کردم بازی ها باید بین ماه‌های جولای و آگوست برگزار شود. توماس باخ با توجه به مذاکراتی که با فدراسیون‌های بین‌المللی داشت پیشنهاد من را قبول کرد.

رئیس کمیته برگزاری بازیهای المپیک توکیو خاطرنشان کرد: انتخاب دقیق زمان بازی ها نیاز به بررسی سیستم انتخابی المپیک، آماده سازی و تمرین ورزشکاران داشت. به دلیل شرایط سیستم حمل و نقل و مدیریت داوطلبان با توجه به شیوع ویروس کرونا ما فکر کردیم بهتر است بازیها یک سال به تعویق بیفتد.

موری یادآور شد: لازم است در اینجا از برگزارکنندگان بازی‌ها و همین طور مقامات شهر توکیو که تلاش زیادی کردند تشکر کنم. کمیته برگزاری بازی‌های توکیو تلاش می‌کند تا بهترین و موفق ترین مسابقات را داشته باشد.

توماس باخ رئیس کمیته بین‌المللی المپیک در این خصوص گفت: من باید از فدراسیون‌های بین‌المللی و کمیته های ملی المپیک کشورهای مختلف که در این مدت کوتاه همراه ما بودند و ما را حمایت کردند تشکر کنم. همین‌طور از کمیسیون ورزشکاران IOC ثابت‌قدم بودند هم تشکر می کنم.

باخ افزود: مطمئنم با همکاری کمیته برگزاری بازیهای المپیک، دولت توکیو و مقامات ژاپن می توانیم بر این چالش بی‌سابقه غلبه کنیم.

شینزو آبه نخست وزیر ژاپن و توماس باخ هفته گذشته با تعویق یک ساله بازی‌های المپیک موافقت کردند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا