اخبار ورزشیسایر اخبار

باتوجه به مسائل ارزی فعلا اعزام‌ برون مرزی نداریم/ اردوهای داخلی تقویت خواهند شد

دبیر فدراسیون تنیس روی میز گفت: با توجه به مسائل ارزی، اعزام‌های برون مرزی را فعلا متوقف و اردوهای داخلی تقویت خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت محمود نظری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس با اشاره به اینکه بحث دلار و مسائل ارزی تغییراتی را در اعزام‌ها به وجود آورده است، گفت: با توجه به مسائل اقتصادی کشور و نوساناتی که در نرخ ارز وجود دارد و از سوی دیگر ندادن ارز دولتی و مبادله‌ای به فدراسیون‌ها باید خودمان را با این شرایط وفق دهیم.

وی ادامه داد: از اول مهرماه اردوهای متمرکز داخلی را آغاز می‌کنیم و باید منتظر بمانیم تا شرایط ارزی روند بهتری را داشته باشد.

دبیر فدراسیون تنیس روی میز در پاسخ به این سوال که عدم اعزام تیم‌ها به مسابقات خارجی باعث افت رنکینگ آنها نمی‌شود، گفت: روی رنکینگ‌ها که تأثیر دارد اما به هر حال باید منتظر بمانیم. در این بین سعی می‌کنیم به یکی دو نخبه کمک‌هایی را انجام دهیم تا رنکینگ‌شان تغییر چندانی نکند در حال حاضر هم کشتی ۵ سفر خود را به خاطر همین مسائل لغو کرده است.

نظری تأکید کرد: با این شرایط ما هم دست روی دست نمی‌گذاریم و اردوهای داخلی را تقویت خواهیم کرد اما فعلاً مسابقه برون‌مرزی نخواهیم داشت.

وی با اشاره به شرایط لیگ عنوان کرد: قرار است ۲۵ و ۲۶ شهریور جلسه باشگاه‌ها را با حضور نمایندگان آنها برگزار کنیم و تلاشمان این است که برای فصل بعد تعداد تیم‌ها بیشتر شود. یکی دو شهر مانند سنندج، بابل و شهرداری ارومیه اعلام آمادگی کرده‌اند و امیدواریم شرایط فصل بعد شرایط قابل قبولی باشد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + 2 =

دکمه بازگشت به بالا