اخبار ورزشیسایر اخبار

اینچه‌درگاهی: کیخا برای کسب سهمیه المپیک باید امتیازاتش را ارتقا دهد

رئیس فدراسیون ژیمناستیک گفت: کیخا برای کسب سهمیه المپیک در دو مسابقه باقیمانده که ۲۰ اسفند در باکو و همچنین مسابقات قطر در فروردین باید امتیازاتش را ارتقا بدهد.

به گزارش پیشرو اسپرت ، زهرا اینچه‌درگاهی در خصوص برنامه‌های فدراسیون ژیمناستیک اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی‌هایی که در دوره من انجام شد، هدف گذاری روی کسب سهمیه المپیک بود. ما کار کردیم و نتایج قابل قبولی هم گرفتیم. در مسابقات ملبورن نتیجه بسیار خوبی گرفتیم. دو مدال نقره کسب کردیم که بسیار باارزش بود.

وی در مورد کسب سهمیه‌های المپیک تصریح کرد: سه نتیجه برتر با هم جمع می‌شود تا سرنوشت ورزشکار مشخص شود. در خرک حلقه کیخا با مجموع امتیاز ۶۳ در رنک ۴ قرار دارد. در دارحلقه تراکم و رقابت بین قهرمانان وجود دارد که یکی از این رقبا هم کیخای ماست. ژاپنی‌ها در بارفیکس و حلقه سعی می‌کنند سهمیه بگیرند. یونان در دارحلقه و هند در بارفیکس هم می‌خواهند سهمیه کسب کنند. چین هم به دنبال کسب سهمیه است. کیخا در دو مسابقه باقیمانده که ۲۰ اسفند در باکو و همچنین مسابقات قطر در فروردین باید امتیازاتش را ارتقا بدهد. در ژیمناستیک یک لغزش می‌تواند جبران ناپذیر باشد.

رئیس فدراسیون ژیمناستیک که با برنامه رکورد گفتگو می کرد، در خصوص اردوی تیم در کشور ترکیه، اظهار داشت: با توجه به اینکه اخباری را در خصوص ویروس کرونا شنیدیم، طی صحبتی که با مسئولین وزارت ورزش داشتیم و با موافقت فوری آنها، تصمیم گرفتیم ژیمناست‌ها وارد ایران نشوند و خارج از ایران تمرین کنند و از همانجا به جام جهانی اعزام شوند.

اینچه‌درگاهی در خصوص مصاحبه‌ای که علیه نوری خزانه‌دار فدراسیون ژیمناستیک انجام داده بود، عنوان کرد: مشکلات مرتفع شده و روزهای آرامی داریم. اجازه بدهید در این مورد صحبت نکنیم چون ژیمناستیک روزهای آرامی دارد. وزارت ورزش پرداختی خوبی به ما داده و مشکلات ما مرتفع شده است. روزهایی بود که فدراسیون موجودی نداشت؛ هزینه‌هایی که برای فدراسیون انجام شده حتما پرداخت می‌شود و مشارکت جناب نوری دوستانه و داوطلبانه بود.

وی در مورد اینکه آیا از وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک طلبی دارند، تصریح کرد:‌ ما بودجه را از کمیته ملی المپیک به صورت کامل دریافت کرده‌ایم اما در پرداختی وزارت توقفی ایجاد شد و به هر حال اختلاف نظرهایی بود که حل شد. وزارت ورزش سعی کرد کاستی بودجه ما را جبران کند و با پرداختی که داشت بسیاری از مشکلات ما رفع شد. نزدیک ۷۰ درصد بودجه را گرفته‌ایم و فکر می‌کنم بیشترین دریافتی بودجه بین فدراسیون‌ها ۸۵ درصد بوده و ما در اسفند ماه هم دریافتی خواهیم داشت.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × سه =

دکمه بازگشت به بالا