اخبار ورزشیسایر اخبار

ایران میزبان رقابت های بین المللی دوگانه شد

برای اولین بار مسابقات دوگانه بین المللی آقایان و بانوان ایران وارد تقویم رسمی ITU شد.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش سه گانه؛ پس از سال ها تلاش و پی گیری فدراسیون و صبور در خصوص برگزاری رویداد بین المللی دوگانه و سه گانه در ایران، اتحادیه جهانی ورزش سه گانه (ITU) به طور رسمی با میزبانی ایران از مسابقات بین المللی دوگانه در دو بخش آقایان و بانوان موافقت نمود.

پس از دیدارهای متعدد صبور با ماریول کاسادو و مذاکره در مورد برگزاری این مسابقات و پس از ارائه شرایط برگزاری، زمان و مکان پیشنهادی ایران در جلسه با ریاست اتحادیه جهانی همزمان با بازی های آسیایی جاکارتا و موافقت ضمنی خانم کاسادو با برگزاری این رقابت ها، این موضوع در جلسه هیئت اجرایی اتحادیه در گلد کوست استرالیا مطرح و مورد استقبال اعضا قرار گرفت.

در پی این موضوع تیم اجرایی اتحادیه، شرایط گنجاندن این رویداد در تقویم رسمی ITU را بررسی و صبح امروز موافقت رسمی خود را با افزودن مسابقات دوگانه بین المللی آقایان و بانوان به میزبانی ایران در تقویم مذکور اعلام نمودند.

به این ترتیب ایران برای نخستین بار میزبان رقابت های بین المللی دوگانه در دو بخش آقایان و بانوان شد که مقرر است هر ساله در مورخه ۱ نوامبر برابر با ۱۰ آبان ماه برگزار گردد که اولین دوره این مسابقات در تاریخ ۱ نوامبر ۲۰۱۹ برابر با ۱۰ آبان ماه ۱۳۹۸ به میزبانی جزیره کیش برگزار خواهد شد.

این دستاورد بزرگ در حالی با رایزنی ها و تلاش مستمر ۱۱ ساله فدراسیون حاصل شد که با توجه به شرایط خاص پوشش ورزشکاران خانم در ایران مذاکرات و جلسات متعدد و پی گیری های اداری فراوانی را طلب می کرد

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 10 =

دکمه بازگشت به بالا