اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

ایرانسل برای دومین سال متوالی حامی رسمی باشگاه پرسپولیس

ایرانسل برای دومین سال متوالی به عنوان حامی رسمی پرسپولیس معرفی شد.

به گزارش پیشرو ورزش، با نزدیک شدن به هفته دوازدهم لیگ برتر ۱۴۰۲-۱۴۰۱ فوتبال ایران و بازی حساس شهرآورد، این قرارداد با حضور رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس و دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل به امضاء رسید.

بر اساس این قرارداد، ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، در ادامه اقدامات خود، با هدف ایجاد شور و نشاط در جوانان به‌عنوان جامعه اصلی مشترکان این اپراتور، کمک به توسعه پایدار و ارتقای جایگاه اقتصادی و فرهنگی باشگاه پرسپولیس و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های بالقوه موجود برای ارائه خدمات بیشتر به هواداران این باشگاه، از باشگاه پرسپولیس حمایت می‌کند.

به این ترتیب ایرانسل خود را به عنوان حامی رسمی پرطرفدارترین و یکی از قدیمی‌ترین باشگاه‌های ورزشی کشور معرفی کرد که در سطح قاره به عنوان پرتماشاگرترین و پرمخاطب‌ترین تیم در میادین ورزشی شناسایی شده است و رکورد پنج قهرمانی متوالی در لیگ فوتبال ایران را در کنار پرافتخارترین تیم رقابت‌ها در اختیار دارد.

ایرانسل پیش از این، در سال ۸۶-۸۷، همچنین سال ۱۳۹۶ به مدت سه سال و نیز از آغاز نیم فصل دوم لیگ برتر ۱۴۰۱_۱۴۰۰، حامی باشگاه پرسپولیس بود و این باشگاه را در کسب افتخارات مختلف، از جمله قهرمانی در لیگ برتر، سوپرجام و حضور در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا با کسب عنوان نایب قهرمانی، همراهی کرد.

ایرانسل همچنین پیرو تفاهم‌نامه‌ای با سازمان لیگ فوتبال اسپانیا «لالیگا» و با هدف دسترسی مشترکان ایرانسل به محتوای ویدئویی باکیفیت و اختصاصی لالیگا و نیز بهبود کیفیت فوتبال در ایران به ویژه در میان نوجوانان، کمپ‌های استعدادیابی ایرانسل-لالیگا را طی سال‌های ۱۳۹۶ تا ۱۳۹۸ با حضور مربیان برتر لالیگا و چهره‌های برتر فوتبال کشور، برگزار کرد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + نه =

دکمه بازگشت به بالا