اخبار ورزشیورزش بانوان

ایراندوست: اوضاع ملوان غیر قابل هضم بود

سرمربی تیم فوتبال بانوان ملوان گفت: در ایران پول‌های زیادی به هدر می‌رود ای کاش بتوان این پول‌ها را در ورزش بانوان سرمایه‌گذاری کرد.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت ، مریم ایراندوست در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره لغو دیدار تیم ملوان مقابل شهرداری بم در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ایران، اظهار داشت: بازیکنان ما خیلی خوب تمرین کرده بودند و انگیزه زیادی برای این بازی داشتند. من حتی به آنها گفتم اگر بتوانیم تساوی هم بگیریم خوب است اما بازیکنانم گفتند دنبال ۳ امتیاز هستند و می‌خواهند انتقام بازی رفت را بگیرند.

وی افزود: شورای شهر انزلی به ما گفته بودند صد میلیون تومان می‌دهند ما حتی تا سه‌شنبه منتظر شدیم که این بازی انجام شود اما متأسفانه ۱۰ میلیون تومان برای ما ریختند. اگر می‌خواستیم ۱۱ بازیکن اصلی و ۳ ذخیره را با هواپیما به بم ببریم ۱۲ میلیون تومان هزینه بلیت‌ها می‌شد اگر با اتوبوس هم می‌رفتیم ۷٫۵ میلیون لازم بود. در کنار اینها هزینه هتل، ناهار و شام برای ۳ روز اقامت هم باید حساب شود. در این صورت برای سفر با اتوبوس ۱۷، ۱۸ میلیون و هواپیما ۲۰ تا ۲۵ میلیون لازم بود. ما خیلی تلاش کردیم من حتی بلیت پرواز هم گرفته بودم که بعد از کنسل شدن سفر ضرر دادم.

سرمربی تیم فوتبال بانوان ملوان درباره حمایت یک خیر ورزشی خاطرنشان کرد: این خیر که خواست نامش فاش نشود یک خانم است که ۵۰ میلیون تومان برای بازی با شیراز و بوشهر به ما پرداخت کرده است و اعلام کرده حق و حقوق بازیکنان را می‌دهد. اگر بازی بعدی را هم نمی‌رفتیم از جدول حذف می‌شدیم.

ایراندوست ادامه داد: فکر می‌کنم شخصی که در عرض ۲ ساعت به ما ۵۰ میلیون داده حتماً به حرف‌هایی که زده عمل خواهد کرد. من از این خیر تشکر می‌کنم، این یک کار فرهنگی است وقتی می‌گوییم بانوان دنبال قلیان نروند یا صحبت‌های دیگر را مطرح می‌کنیم اگر همین فوتبال را هم که جامعه به آن پرداخته از دختران بگیریم دیگر چه چیزی باقی می‌ماند؟ میلیاردها تومان در این کشور به هدر می‌رود که می‌توان این پول‌ها را در بخش بانوان سرمایه‌گذاری کرد. اوضاعی که برای تیم ملوان غیرقابل هضم بود این در حالی است که میلیاردها تومان برای مردان هزینه می‌شود.

انتهای پیام/س

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 18 =

دکمه بازگشت به بالا