اخبار ورزشیفوتبال ایران

اکبر میثاقیان: نمی آمدم، تیم سقوط می کرد

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: دستمزد یک بازیکن گل گهر اندازه هزینه یک سال پدیده است، اگر این تیم را می بردیم کل لیگ را شکست داده بودیم.

به گزارش پیشرو ورزش، اکبر میثاقیان بعد از شکست ۲ بر یک مقابل گل گهرسیرجان در نشست خبری اظهار داشت: بد بازی نکردیم و شانس‌های گلزنی زیادی داشتیم. بازیکنان ما بعد از زدن گل اول فکر کردند بازی تمام شده است. دستمزد یک بازیکن آنها هزینه یک سال باشگاه ما است. اگر گل دوم را عکاشه می‌زدیم شاید ۲ بریک می‌بردیم. حریف با تجربه تر بود و پیروز شد.

میثاقیان ادامه داد: حریف بهترین مهره های فوتبالی را دارد. همه شکست‌ها تلخ است. بازیکنان باور نداشتند که می توانستیم برنده شویم. ۴۰ سال است که در فوتبال حضور دارم و هزار بار برده‌ام و باخته ام و امروز هم شانس داشتیم که برنده شویم. فشار روی تیم ما خیلی زیاد است وقتی گل زدیم همه دیدند که چه فشاری روی من است. خیلی خوب بازی کردیم که از نشانه های پیشرفت است.من چه باشم چه نباشم این تیم در رده دهم یا یازدهم جدول لیگ قرار می‌گیرد و در لیگ برتر ماندگار است.

وی عنوان کرد: البته مشکلات تیم باید حل شود. همه مسئولان باید کمک کنند که در این صورت شرایط تیم بهتر خواهد شد. مالک باشگاه هم باید تصمیم بگیرد که تیم به اینجا بیاید و باید کمک کنند و مسکن و زمین فوتبال بدهند، در آنجا اکنون اسپانسر گرفته است. من هم آمده ام کمک کنم. اگر من نمی آمدم تیم سقوط می کرد و بازی با تیم مسجدسلیمان هم انجام نمی‌شد. اگر من نبودم دو بازی در میدان حاضر نشده بود و طبق قانون از جدول لیگ کنار گذاشته می‌شد و به رده پایین تر سقوط می کرد. الان هم در لیگ هستیم. امروز بازی دهم بود! نمی دانم نهم بود. اگر برده بودیم تمام لیگ را برده بودیم این تیم به سپاهان ۴ گل زده است. من تسلیم هستم و از همه هواداران فوتبال عذرخواهی می کنم. بازهم عذر خواهی می کنم زیرا باید برنده می شدیم تا لبخندی بر روی لب تماشاگران و شما می آمد.

میثاقیان در مورد اینکه صحبت‌هایت دوپهلوست و اینکه می‌گویید چه باشم یا نباشیم یعنی چه؟، اظهار داشت: دیروز هم گفتم چه باشم چه نباشم این تیم سقوط نمی‌کند، روند تیم خوب است. وظیفه‌ام را تا الان انجام داده ام و به تیم کمک کرده‌ام این تیم مثل ابومسلم برای من است. ابومسلم تمام زندگی ام بود. آمده ام کمک کنم. کمکم این بود که تیم در لیگ برتر هست اگر نبودم شاید تیم اوت می شد. این تیم بحث فنی ندارد. مسایل دیگری دارد. هر هفته می گویند این اتفاق و آن اتفاق می افتد. بازیکنان در هول و ولا هستند که چه اتفاقی رخ می‌دهد تیم به تهران می رود یا به مشهد می رود؟ اگر سه چها بازیکن به این تیم اضافه شوند تیم در جدول می‌ماند. قول میدهم این تیم مشکلی نخواهد داشت.

سرمربی تیم پدیده در مورد اینکه تیم شما در ۹ هفته فقط دو امتیاز گرفته چطور می گویید سقوط نمی کند؟ همانطور که می گویید اگر من نبودم تیم حذف می شد، جناح راست شما در این بازی اتوبان شده بود، گفت: من نمی خواهم ایراد بگیرم. تعداد بازیکنان ما کم هستند و دربرخی پست‌ها یار نداریم. نصفه بازیکن هم نیاوردم. فقط عکاشه بعد از آمدن من آمد.

وی در مورد اینکه شما ۷ هفته سرمربی تیم بودید اما یک امتیاز گرفته‌اید و حمیداوی گفته بوده همه امکانات را فراهم کرده‌اید و اگر مشکلی هست مربوط به کادرفنی است، اظهار داشت: اگر من را می شناسید که در فوتبال بوده‌ام و به اینجا رسیده‌ام. هیچ وقت کسی به من نمی‌گوید کدام بازیکن را در ترکیب بگذارم. اگر همسرم هم به من بگوید که از چه بازیکنی استفاده کنم گوش نمی کنم کار خودم را می‌کنم. من را می شناسید. زور مربیگری‌ام اینگونه است که کسی نمی‌تواند به من بگوید فلانی را بگذار فلانی را نبر و…اگر می‌خواهید با من ور بروید که هیچ!

میثاقیان در مورد اینکه اگر پدیده سقوط کند اتفاق ناراحت کننده برای استان است، گفت: شما را الان شناختم همان فردی هستی که در فضای مجازی به من توهین می کنی! چیزی به تو نمی‌گویم. من که بچه امروز نیستم شما امروز به فوتبال آمدید. من از سال ۱۳۵۰ در فوتبال هستم و بالا و پایین این فوتبال را دیده ام، خودتان دیده‌اید ۷ تیم به لیگ برتر آورده ام. تیم را بخواهید بالا بیاورید کار هرکسی نیست. چندین تیم را در لیگ برتر حفظ کرده ام و از خطر سقوط نجات داده‌ام. تیم سیاه جامگان که اوت بود را نجات دادم. من برای کمک به این تیم آمده ام. روزی که از پدیده اخراج شدم دستیارم سرمربی شد تا امروز ناراحت بودم. آمدم که بگویم ناراحتم از برخی شما که یک نفر ننوشت چرا میثاقیان را اخراج کردید و دستیارش سرمربی شد. دیروز گفتم حالا می‌آیید و غصه‌ام را می‌خورید و می‌گوید چرا سرمربی این تیم شده‌اید تیم در حال سقوط است. آنهایی که فوتبال را می‌دانند می‌فهمند من اولین مربی این شهرم. افتخاراتم را در فوتبال این شهر دیده‌اید. من بچه امروز نیستم که سابقه ام مشخص است.

وی در مورد اینکه در ۷ بازی فقط یک امتیاز گرفته‌اید چرا در مورد تمرین کردن تیم در تهران موضع نگرفته‌اید، گفت: سید تو که من را می‌شناسی یک عمر باهم بوده‌ایم! نمی‌توانم در این مورد موضع بگیرم چه باید بگویم. فکر کن من یک مربی غیر بومی هستم. صدرصد من در نتایج تیم سهیم هستم.

میثاقیان در مورد اینکه امروز سیدعباسی بازی را از جایگاه ویژه دید و قطعا تغییر و تحولی در کادرفنی خواهیم داشت، گفت: چه عیبی دارد. مالک تیم تمرینات را به خارج از استان برده من چه کنم؟ اگر من به تمرین نروم تیم به مشهد می‌آید؟ زمانی که من را اخراج کردند و دستیارم سرمربی شد ازمن دفاع کردید؟! زمانی که در هفته دهم من را از سیاه جامگان اخراجم کردند از من دفاع کردید. من در پدیده موفق نبوده ام اما می‌گویم اگر تعامل شود و مسئولان استان کمک کنند و تیم به شهر مشهد برگردد و مسئولان استان آشتی بدهند تیم در لیگ برتر می‌ماند. شما همه به سمت من حمله می‌کنید. یک آقایی نوشته میثاقیان با کتانی و شلوار پاره به مشهد آمد و ما او را میثاقیان کرده‌ایم! من قلبم کنده شده است. من در مورد شغلم خودم صحبت می کنم.

وی در مورد اینکه به جز اتفاقات خارج از زمین در داخل زمین هم مشکل فنی دارد و تیم ۶ هفته است خارج از استان تمرین می‌کند، گفت: چشم من فردا سرتمرین تیم نمی‌روم درست می‌شود؟! افراد در باشگاه باید آشتی کنند. تیم دست هر کسی می‌خواهد باشد تیم باید به مشهد بیاید. من که نمی‌توانم این تیم را به شهر مشهد بیاورم.

میثاقیان در مورد اعتصاب بازیکنان تیم پدیده در هفته اول و اینکه مدیر تیم شما در تلویزیون به عنوان کارشناس در مورد سپاهان صحبت می‌کند، گفت: به من این مسایل ربطی ندارد. برخی از شما من را می‌شناسید. من ادعایی ندارم الان هم آمدم کار می کنم چون فوتبال دوست هستم دنبال پول نبوده ام. حالا اینطور شده است. اگر من نیایم به قول شما فردا یک فرد دیگر می‌آید.

سرمربی تیم پدیده در مورد اینکه چرا با تمرین تیم در تهران موافقت کردید،عنوان کرد: شما می خواهید من را قانع کنید که اشتباه کرده‌ام. نه من تابع باشگاه هستم. من تسلیم هستم.

سرمربی پدیده در مورد اینکه پس این تیم مثل پیام و ابومسلم خواهد شد، گفت: این حرف زیاد چیز نیست، انشالله وضع تیم بهتر می شود. ۵-۶ امتیاز با تیم‌های بالاتر اختلاف امتیاز داریم. امروز با تیم قدرتمندی بازی داشتیم. حالا شما بگویید من چه کنم همان کار را بکنم.

میثاقیان در مورد اینکه یک رسانه الان خبر برکناری شما را منتشر کرده است، گفت: چه عیبی دارد منتشر کنند! الان می گویید پایان کارم است. شما مثل پسرم هستید. برای من خیلی زحمت کشیدید. مثل قدیمی ها بازهم در شهر مشهد هستم و تبادل نظر می کنیم . این قدر سریع در موردم تصمیم نگیرید. این آقا امروز خیلی به من توهین کرد عیبی ندارد او آزاد است به ما توهین کند.

وی در مورد اینکه مدیررسانه و مدیرعامل باشگاه شما کجاست؟؛ عنوان کرد: من می روم ان شاءالله همه می آیند. مثل یک دوست شما را دوست خواهم داشت.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × چهار =

دکمه بازگشت به بالا