اخبار ورزشیفوتبال جهان

اولیور کان: برای آلابا فرش قرمز پهن کردیم/خودش از آن رد نشد

مدیر و عضو هیات مدیره باشگاه فوتبال بایرن مونیخ از رفتار داوید آلابا در قضیه «تمدید قرارداد» ابراز تاسف کرد.

به گزارش پیشرو اسپرت، داوید آلابا به احتمال زیاد در تابستان سال آینده به عنوان بازیکن آزاد بایرن را ترک می کند و اولیور کان از این بابت بسیار متاسف است.

اسطوره مونیخی ها که اکنون مدت یک سالی است که یکی از مدیران باشگاه محسوب می شود و عضو هیات مدیره نیز است، در گفت وگویی با اشپورت بیلد مراتب تاسف خود را از این بابت بیان کرد.

او گفت:برخورد باشگاه مشخص است. ما برای داوید آلابا فرش قرمز پهن کردیم  و به بالاترین سطح امکانات وارد شدیم.

این مقام افزود:متاسفانه داوید و به خصوص مدیر برنامه اش از روی این فرش قرمز عبورنکردند.

کان در  پاسخ به این سئوال که آیا امکان ماندن مدافع اتریشی وجود دارد یا نه، نیز افزود:در شرایط کنونی نمی دانم که چه اتفاقی خواهد افتاد.داوید ۱۲ سال است که در بایرن است که از این سال ها، ۱۰ سال بازیکن تیم حرفه ای ها بوده است. آنگونه که به نظر می رسد، او باید خودش تغییر ایجاد کند.  ما هم می پذیریم.

آلابا در دوران حضورش در تیم مونیخی ۴۰۴ بازی کرده است. او ماه ها با باشگاه بایرن در مورد تمدید قراردادش مذاکره کرد اما انعطافی در خواسته هایش نشان نداد. به همین خاطر بایرنی ها هم مذاکرات را متوقف کردند. وی تا پایان فصل با تیم قهرمان اروپا و آلمان قرارداد دارد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × یک =

دکمه بازگشت به بالا