اخبار ورزشیفوتبال جهان

اولین خروجی بزرگ رئال مادرید قطعی شد

به نظر می رسد جدایی ایسکو در این تابستان از رئال مادرید قطعی شده باشد.

به گزارش پیشرو ورزش، اینتر به شدت برای انتقال ایسکو وارد عمل شده است. هافبک اسپانیایی رئال مادرید جایی در برنامه های زین الدین زیدان ندارد و حتی با وجود مشکلات مصدومیت های متوالی دیگر بازیکنان باشگاه، زیدان فرصتی به ایسکو برای درخشش در ترکیب اصلی نمی دهد. بدین ترتیب و طبق ادعای نشریه اسپورت، این مقطع می تواند آخرین ماه های حضور ایسکو در پایتخت اسپانیا و رختکن رئال مادرید باشد.

قرارداد ایسکو در تابستان سال ۲۰۲۲ با رئال مادرید تمام می شود و اگر باشگاه مادریی او را در تابستان امسال به فروش نرساند، در تابستان سال بعد به صورت رایگان شاهد جدایی ایسکو خواهد بود. آنتونیو کونته از مدیران اینتر خواسته برای خرید یک هافبک جدید و خلاق در فصل تابستان اقدام کنند و نام ایسکو در لیست خرید این تیم قرار گرفته است.

اگرچه بند آزادسازی سرسام آور ۷۰۰ میلیون یورویی در قرارداد ایسکو گنجانده شده، اما قطعا او با رقمی بسیار کمتر از حتی یک دهم این عدد سنگین مادرید را ترک خواهد کرد. البته اینتر هنوز به رئال مادرید بابت انقال را اشرف حکیمی بدهکار است و بنابراین توافق مالی با رئال مادرید برای معامله ای با ارزش حدود ۲۰ میلیون یورو می تواند مشکل باشد. ایسکو در انگلیس نیز چند تیم مانند اورتون، سیتی و یونایتد را خواهان خود می بیند و البته باشگاه های اسپانیایی مانند سویا نیز علاقمند به جذب این بازیکن هستند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − پنج =

دکمه بازگشت به بالا