اخبار ورزشیکشتی و وزنه برداری

اولین تمرین فرنگی‌کاران برگزار شد

اولین تمرین تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان برای حضور در مسابقات جهانی برگزار شد.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس به قزاقستان، رقابت‌های جهانی کشتی فرنگی و گزینشی المپیک ۲۰۲۰ توکیو از صبح فردا در ۴ وزن اول در نورسلطان آغاز خواهد شد و نمایندگان کشورمان به مصاف حریفانشان خواهند رفت.

اولین تمرین فرنگی‌کاران کشورمان عصر امروز در سالن تمرین ورزشگاه محل برگزاری مسابقات برگزار شد.
در تمرین امروز که زیر نظر محمد بنا، رسول جزینی، ایرج اسفندیاری فر، عادل بالی تبار و عزیز ناقوسی برگزار شد، فرنگی‌کاران بعد از گرم کردن بدنهایشان به مرور فن و تمرین کشتی پرداختند.

محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان نظارت ویژه‌ای بر تمرینات داشت و نکات مورد نظر را به شاگردانش گوشزد می‌کرد.

از نکات جالب توجه تمرین امروز صحبت‌های حمید سوریان، قهرمان پیشین المپیک و جهان برای سبک‌های تیم ملی و گوشزد کردن نکات مهم بود. حتی سوریان برای دقایقی روی تشک آمد و نکات کلیدی را به ناصرپور آموزش داد.
در زمانی‌که سوریان در حال آموزش و اجرای فن بارانداز بود، رومن آمویان، همدوره ارمنستانی قهرمان پیشین کشورمان با وی شوخی کرد.

از دیگر تمرین امروز برخورد جالب توجه و گرم میجان لوپز، دارنده ۳ مدال طلای المپیک و چندین مدال جهانی از کوبا با محمد بنا بود که خوش و بش گرمی داشتند.

تعدادی از مربیان و کشتی‌گیران کشورهای دیگر نیز با دیدن سوریان و بنا به سمت آنها می‌آمدند و ضمن خوش و بش عکسی هم به یادگار می‌گرفتند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × سه =

دکمه بازگشت به بالا