اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

اوسمار: شمس آذر بازی را برای ما سخت کرد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به سختی شمس آذر را شکست دادیم.
به گزارش پیشرو ورزش، اوسمار ویرا پس از برتری ۳ بر یک پرسپولیس مقابل شمس آذر در نشست خبری، اظهار داشت: از تمام مردم قزوین به ویژه طرفداران پرسپولیس در این شهر که میهمان‌نوازی خوبی داشتند، تشکر می‌کنم. امروز هم جو خوبی در ورزشگاه بین هواداران ۲ تیم وجود داشت. به تیم شمس آذر هم به دلیل جو و زمین خوبی که اینجا درست کرده بودند، تبریک می‌گویم.
وی افزود: امروز بازی خیلی سختی داشتیم. همانگونه که پیش‌بینی کرده بودیم شمس آذر از زمین ما بازی را پرس کرده و شرایط را خیلی سخت کرده بود. امکان نزدیک شدن به دروازه این تیم سخت بود. روی اشتباهات فردی حریف تواتسنیم گل اول را بزنیم و مقداری راحت‌تر بازی کنیم. امروز مانند دیدارهای قبلی پاسکاری زیادی نداشتیم اما خدا را شکر توانستیم نتیجه را به دست آوریم. در نیمه دوم روان‌تر بازی کرده و توانستیم به گل برسیم.
ُسرمربی پرسپولیس درخصوص داوری این مسابقه، عنوان کرد:‌ هیچ وقت درمورد خوب یا بد بودن داور نظر نمی‌دهم. همیشه کار خود را دنبال می‌کنم و اهالی رسانه بهتر می‌توانند عملکرد داور را تشخیص بدهند. بهتر است درمورد بازی صحبت کنیم.
اوسمار درپاسخ به این سوال که با توجه به این برد و پیروزی مقابل استقلال خوزستان، پرسپولیس یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شد، توضیح داد: ممنون که نتیجه بازی قبلی را یادآوری کردید اما هنوز برای جشن گرفتن زود است. هیچ وقت برای چیزی قبل از اینکه آن را به دست آوریم، جشن نمی‌گیریم.
وی درمورد آنالیز خوب شمس آذر، تصریح کرد: روز گذشته در نشست خبری قبل از بازی گفتم سبک بازی استقلال خوزستان با شمس آذر خیلی متفاوت است زیرا تیم قزوینی روی زمین بازی می‌کند و ارسال‌های خوبی از کناره‌ها دارد. خدا را شکر امروز مدافعان ما روز خیلی خوبی داشتند و خوب کار کردند.
سرمربی پرسپولیس درمورد اینکه آیا صحنه گل دوم را پیش از این تمرین کرده بودند، توضیح داد: این سوال‌ها برای یک سرمربی خیلی خوب است زیرا می‌تواند به سود خودش استفاده کند. در صحبتی که با عیسی آل کثیر داشتم، از این موضوع راضی بود. خیلی خوشحالم مسعود ریگی گل زد. بازیکنانی مثل او خیلی کار می‌کنند اما هیچکس آنها را نمی‌بیند. شاید کار زیادشان به چشم نیاید. او امسال خیلی تلاش کرد و حقش بود به چنین جایی برسد. گل خیلی خوب و به موقعی زد.
اوسمار درمورد تمایل هواداران پرسپولیس برای تمدید قراردادش، گفت: در نشست خبری‌های قبلی هم گفته بودم مهم‌تر از همه چیز برای ما تمرکز روی بازی‌ها است زیرا پرسپولیس لیاقت قهرمانی دارد. پس از پایان بازی‌ها امیدواریم صحبت‌ها خوب پیش برود و خبر مثبتی داشته باشیم.
وی درمورد دلیل عصبانیتش در پایان بازی، عنوان کرد: ۵ دقیقه وقت اضافی تمام شده و ۲ کرنر هم روی دروازه ما ارسال شد. پس از آن بازیکنان ما در موقعیت ۳ به یک قرار داشتند و داور می‌توانست بازی را ادامه بدهد و بعد سوت بزند.
سرمربی پرسپولیس در واکنش به سوال یک خبرنگار مبنی بر اینکه آیا همچنان با یحیی گل‌محمدی در تماس است، توضیج داد: ۳-۲ روز قبل خانه من بود و با هم چایی خوردیم. این سوال شخصی است. من و یحیی با هم دوست هستیم. صحبت می‌کنیم و رفت و آمد داریم. این تیم فقط حاصل کار من نیست بلکه حاصل کار گروهی است که او هم در آن قرار دارد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × دو =

دکمه بازگشت به بالا