اخبار ورزشیفوتبال ایران

اهدای جام قهرمانی به گل‌گهر؛ دیدارهای تشریفاتی لیگ یک!

هفته سی و چهارم لیگ دسته اول فردا در حالی برگزار می‌شود که تکلیف تیم‌های صعود کرده به لیگ برتر مشخص شده و مسابقات این هفته کاملا تشریفاتی است.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس،گل‌گهرسیرجان و شاهین بوشهر به عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی در این فصل لیگ دسته اول دست پیدا کردند و صعودشان به لیگ برتر از هفته گذشته قطعی شد. گل‌گهر قهرمان مسابقات روز سه‌شنبه در کرج به مصاف تیم گل‌ریحان البرز می‌رود. مسابقه‌ای که می‌توانست یکی از جذاب‌ترین بازی‌های لیگ شود اما اکنون هیچ اهمیتی ندارد! فقط گل‌گهر سیرجان به دنبال برگزاری این مسابقه است تا در پایان این دیدار در استان البرز جام قهرمانی خود را دریافت کند.

تیم شاهین شهرداری بوشهر هم که به لیگ برتر صعود کرده در این هفته استراحت دارد و مدیران این باشگاه شاید از هم اکنون به دنبال تهیه پول و امکانات برای این تیم و حضور در لیگ برتر هستند تا به سرنوشت شاهین بوشهر ۶ سال پیش دچار نشود!

آلومینیوم اراک تیم رده چهارمی مسابقه به مصاف تیم سرخپوشان پاکدشت می‌رود. این مسابقه نیز بدون حساسیت است هرچند اگر آلومینیوم بازنده شود شاید دو رده در جدول لیگ سقوط کند که هیچ اهمیتی ندارد! سرخپوشان در صورت پیروزی شانس دارد که به رده چهارم  جدول لیگ برسد.

مس کرمان رده پنجمی هم به مصاف بادران تهران می‌رود. سایر دیدارها نیز فقط جنبه تشریفاتی دارد. در انتهای جدول هم شهرداری ماهشهر سقوطش به لیگ دسته دوم قطعی شده است و این هفته یک مسابقه تشریفاتی را مقابل فجرسپاسی برگزار می‌کند.

البته فصل آینده لیگ برتر قرار است با ۱۸ تیم برگزار شود و شاید مثل فصول گذشته هیجان رقابت‌های لیگ دسته اول تا آخرین هفته و آخرین ثانیه‌ها ادامه پیدا کند. این فصل با کنار رفتن نفت تهران و سیاه جامگان مسابقات ۱۶ تیمی شد و دیدارهای هفته آخر بی اهمیت‌ترین مسابقات باشگاهی کشور شد!

انتهای پیام/

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + هجده =

دکمه بازگشت به بالا