اخبار ورزشیفوتبال ایران

انصاری فرد: کالدرون صددرصد باز می گردد/ برخی مباحث سوتفاهم است

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: کالدرون به طور حتم به ایران باز میگردد و معتقدم برخی مباحث سوتفاهم است.

به گزارش پیشرو اسپرت، محمد حسن انصاری فرد در گفت و گو با برنامه فوتبال برتر در خصوص حواشی اخیر باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: هواداران ما همیشه هوشیار هستند و از آنها ممنون هستم. نمی دانم چه داستان هایی پیش آمد تا دو هفته قبل هیچ مشکلی بابت مسائل تیم نداشتیم. کالدرون همیشه با ما همکاری کرده است،وقتی من به این باشگاه آمدم قسط اول را کامل نگرفته بود اما من سعی کردم مقداری از این مطالبات پرداخت شود و در این مدت هم خود او نهایت همکاری را با باشگاه داشته است.

وی افزود: شاید بابت بندهایی از قرارداد ها بحث هایی داشته اما به صورت کلی مشکلی نبود. استراتژی باشگاه همواره این بود که به روند خود ادامه دهیم. در این مدت تلاش بر این بوده که همه گونه کمک که کالدرون می خواست انجام دهیم سرپرست و آنالیزور قوی تر به تیم اضافه کردیم و ثمره این اتفاقات قرار گرفتن در صدر جدول است.

مدیرعامل سرخپوشان در مورد قسط دوم کالدرون اضافه کرد:در مورد آن فردا با مدیربرنامه های او جلسه ای داریم. من فکر می کنم مباحثی که از سوی آقای کالدرون مطرح شده  بیشتر سوتفاهم است. باشگاه هیچ گونه کم کاری و کارشکنی برای او نداشته و اعلام می کنیم که او هم با ما دراین مدت نهایت همکاری را داشته است و فردا با مدیربرنامه های او جلسه داریم تا در مورد نحوه پرداخت پولش به جمع بندی برسیم.

انصاری فرد درباره پست اینستاگرامی او که بوی خداحافظی می داد عنوان کرد: پست او برای خداحافظی نبوده است. او قطعا باز می گردد.

وی تاکید کرد: کالدرون در مورد جذب بازیکنان خارجی یا از روی عصبانیت حرفی زده یا احساس کرده باشگاه نمی تواند به دلیل مسائل مالی بازیکن بگیرد اما ما در آسیا هم هستیم و باید این تیم را تقویت کنیم.

انصاری فرد در پاسخ به این سوال که آیا صددرصد کالدرون باز می گردد یا نه گفت: اعتقاد داریم که کالدرون  می آید و بحث نیامدن نبوده است. او صددرصد می آید چون اردوی قطر هم با او هماهنگ کرده ایم و در قطر به ما اضافه می شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد مباحثی که بابت اختلاف سرمربی با افشین پیروانی شده تصریح کرد:  اولا که من همه این مباحث را  رد می کنم. پیروانی شناسنامه پرسپولیس است و کارنامه او در این تیم و تیم ملی روشن است.  از روز اول که پیروانی به جمع تیم بازگشته است، از تمام بازیکنان بپرسید که چقدر نظم و انضباطی در تیم حاکم شده است. کارمندان می گویند خدا پیروانی را رساند. البته پیش از او محسن خلیلی که بود زحمات زیادی کشیده بود اما تجربه پیروانی بیشتر است و شخصیت کاریزماتری دارد. تا همین دو هفته قبل کالدرون همیشه از پیروانی تعریف می کرد و  رابطه خیلی خوب هم با او داشته است. اگر حرفی مطرح شده شاید سوتفاهمی باشد و که باید در باشگاه حل شود نه در عموم که برای هواداران نگرانی پیش می آید. همیشه به کالدرون گفتم مشکلاتی اگر هست داخل باشگاه مطرح شود. قطعا در قطر با او صحبت می کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد لیست مازاد و خبرهایی که در این باره شنیده می شود اظهار داشت:  من به هواداران صادقانه می گویم تمام بحث ها شایعه است. هیچ لیست خروجی اعلام نشده و در جلسه ای که صبح سه شنبه با مدیربرنامه های کالدرون داریم لیست ورودی ها و خروجی ها مشخص می شود.

انصاری فرد در ارتباط با گمانه زنی ها در مورد جذب بازیکن در این تیم خاطر نشان کرد: جذب بازیکن داخلی خیلی سخت است. همان طور که بیرانوند، علیپور، سید جلال و ترابی را ما نمی خواهیم به هیچ قیمتی از دست بدهیم سایر باشگاه هم در مورد بازیکنان خود همین حس را دارند با این حال رایزنی های خود را انجام داده ایم.

وی در مورد پیشنهاد خارجی  به برخی از بازیکنان پرسپولیس عنوان کرد: علیپور و عبدی و بیرانوند پیشنهاداتی داشتند که همه را رد کردیم. وضعیت بحرانی مالی هم داریم. در یک ماه آینده مبالغ سنگینی باید بدهیم. امیدواریم که بتوانیم این موضوع را حل کنیم.

انصاری فرد همچنین در ارتباط با مذاکرات با برانکو گفت:  او یک توافق مالی سنگینی با باشگاه داشته بنابراین با یکی دو بار مذاکره این موضوع حل نمی شود بسیار امیدوارم که توافق انجام شود. انتهای پیام/ا

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + 9 =

دکمه بازگشت به بالا