اخبار ورزشیفوتبال ایران

انصاری‌فرد: وزارت ورزش ما را از خرید بازیکن خارجی منع نکرده

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: وزارت ورزش و جوانان باشگاه پرسپولیس را از جذب بازیکن خارجی منع نکرده و شایعاتی که در این‌ باره به گوش می‌رسد به دور از واقعیت است.

به گزارشپیشرو اسپرت و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش، محمدحسن انصاری‌فرد گفت: برای جذب مهاجم خارجی گزینه‌های خود را انتخاب کرده و به کالدرون معرفی کرده‌ایم اما هنوز انتخاب بازیکن به سرانجام نرسیده است. کالدرون هم گزینه‌هایی را معرفی کرده و در حال مذاکره با برخی از آنها هستیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ادامه داد: وزارت ورزش و جوانان باشگاه پرسپولیس را از جذب بازیکن خارجی منع نکرده و شایعاتی که در این‌ باره به گوش می‌رسد به دور از واقعیت است. اینکه محدودیت ایجاد شده هم صحت ندارد. در حال مذاکره هستیم، اما برخی‌ها شیطنت می‌کنند تا بازیکنانی که مدنظر ما نبوده و حتی قابل دسترس نیستند را به هواداران معرفی کنند. از طرفی برای تخریب گزینه‌های احتمالی، خرابکاری‌هایی صورت می‌گیرد. ما بی توجه به این حواشی کارمان را می کنیم و هواداران هم تحت تاثیر شیطنت ها قرار نمی‌گیرند.

انصاری‌فرد درباره بدهی ها و مشکلات مالی تاکید کرد: باشگاه پرسپولیس بدهی‌های زیادی دارد و این قابل کتمان نیست و کار ما را هم  سخت کرده است. در تلاش هستیم با تامین منابع مالی مشکلات را به حداقل برسانیم. نمی خواهیم هوادار و تیم ناامید شوند و مشکلات را بیان نمی‌کنیم.

وی درباره مطالبات کالدرون، افزود: کالدرون تاکنون همکاری و تعامل خوبی را با پرسپولیس داشته است که اگر این همیاری نبود به مشکل بر می‌خوردیم. او مهلت داده و تلاش می کنیم منابع مالی برای پرداخت تامین شود. البته بعد از تسویه قسط اول، بزودی و نیم فصل باید قسط دوم پرداخت شود. در مجموع کالدرون تعامل دارد و از این بابت ممنونیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره اینکه گفته می‌شود پول استراماچونی را وزارت ورزش پرداخت کرده است؟ گفت: وزارت ورزش به عنوان متولی باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال نمی‌تواند پولی را پرداخت کند و در این ۸ سال هم چنین کاری صورت نگرفته است. حمایت‌های وزارت ورزش از سرخابی‌ها معنوی است و هردو باشگاه از  این حمایت‌ها برخوردار بوده‌اند.

وی یادآور شد: در جلساتی که در این مدت با وزیر ورزش و جوانان برگزار کردیم از صحبت‌های او استفاده و بهره بردیم. از دید من نباید به این اتفاقات حاشیه ‌ای دامن زد. درباره اینکه وزارت برای بازگشت استراماچونی تلاش کرده باید بگوییم این قبیل کمک‌ها از نگاه ما درست است و اگر پرسپولیس هم مشکلی بخورد وزارت ورزش همین کار را می‌کند و نگاه آنها متفاوت نخواهد بود.

انصاری‌فرد در مورد وضعیت طلب بازیکنان خارجی اضافه کرد: خیلی از بازیکنان بین ١٠ تا ٣٠ درصد از سال گذشته طلب دارند اما آنها همکاری خوبی تا الان با ما داشتند. امیدوارم که بتوانیم به زودی این مشکل را هم با تامین منابع مالی حل کنیم. باید نیم فصل قسط بعدی مطالبات آنها را بدهیم و در تلاش برای تامین منابع هستیم. پرسپولیس بازیکنان صبور و با معرفتی دارد و باید قدر آنها را دانست.

انتهای پیام/

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + سه =

دکمه بازگشت به بالا