اخبار ورزشیفوتبال ایران

انصاری‌فرد:هیچ تیمی دوست نداشت در گروه ایران قرار بگیرد

ملی‌پوش فوتبال کشورمان تاکید کرد بازی مقابل هیچ حریفی دیگر آسان نخواهد بود و ما کار راحتی در پیش نداریم.

به گزارش پیشرو ورزش،مراسم قرعه‌کشی مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در قاره آسیا برگزار شد و تیم ملی ایران با تیم‌های کره جنوبی، امارات، عراق، سوریه و لبنان هم‌گروه شد.

کریم انصاری‌فرد در گفت‌وگو با سایت فدراسیون فوتبال درباره قرعه‌کشی انجام شده گفت: برای ما بازیکنان اصلا اهمیت زیادی نداشت که با چه‌ تیم‌هایی همگروه شویم و هیچ استرسی هم نداشتیم. تیم ما آنقدر قدرتمند و فوق‌العاده است که بقیه حریفان از همگروه شدن با ایران ترس و دلهره داشته باشند. قطعا هیچ کدام از تیم‌ها دوست نداشتند که با ما در یک گروه قرار بگیرند.

وی تاکید کرد: اگر بخواهیم نظر کارشناسی درباره قرعه بدهیم یکی از نکات بسیار مهم این است که ما سفر طولانی به جز بازی با کره جنوبی نخواهیم داشت که آنها هم رقیب سنتی ما هستند. این دور شدن از سفرهای طولانی یکی از نکات مثبت قرعه کشی بود. درست است که عراق در بازی اخیر مقابل ما شکست خورد اما در سال‌های قبل همیشه حریف قدری برای ایران بوده است. به این ترتیب ما در تمام مسابقات باید خوب ظاهر شویم و هیچ حریفی را دست کم نمی‌گیریم.

انصاری‌فرد در واکنش به این نظر که بسیاری از اهالی فوتبال معتقد هستند گروهی که ایران در آن قرار گرفتن نسبت به گروه بعدی آسان‌‌تر است گفت: بازی مقابل هیچ حریفی دیگر آسان نخواهد بود و ما کار راحتی در پیش نداریم. باید از تجربیات گذشته درس بگیریم و بدانیم که کوچک‌ترین غفلتی تیم ملی ایران را در شرایطی سخت قرار می دهد. پس باید با تمرکز و دقت بالا مقابل حریفان قرار بگیریم تا بتوانیم دل مردم را با صعود به جام جهانی شاد کنیم.

وی ادامه داد: فوتبال را هیچ وقت نمی‌شود پیش بینی کرد. باید به تمام حریفان احترام گذاشت و خودمان را به هیچ وجه نباید از پیش برنده بدانیم. در همین دور هم کار ما برای صعود کمی سخت شده بود. این مساله نشان داد که باید با تمام قدرت و برنامه ریزی و تدارک مناسب بازی به بازی پیش برویم و جواز صعود به جام جهانی را به دست بیاوریم. همه چیز در این مرحله با دور قبل متفاوت خواهد بود و نباید درگیر بحث‌هایی درباره قرعه راحت و آسان بشویم. اصلا کارمان راحت نیست.همان طور که گفتم ما تیم ملی ایران هستیم و تنها به یک مساله فکر می کنیم، حضور در جام جهانی و خوشحال کردن مردم ایران.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + بیست =

دکمه بازگشت به بالا