اخبار ورزشیفوتبال ایران

انصاری‌فرد:مشکلات مالی همیشه در پرسپولیس بوده و خواهد بود

مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس گفت:مشکلات مالی همیشه در پرسپولیس وجود داشته و خواهد داشت ولی امیدوارم با تصمیماتی که می‌گیریم با اقتدار جلو برویم.

به گزارش  پیشرو اسپرت و به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمد حسن انصاری‌فرد بعد از پایان جلسه هیات مدیره پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت:حضورم در پرسپولیس ظرف ۱۰ روز اخیر انجام شد و من بعد از صحبت با وزیر و داورزنی این مسئولیت را قبول کردم.

وی افزود: مشکلات مالی همیشه در پرسپولیس وجود داشته و خواهد داشت ولی امیدوارم با تصمیماتی که می‌گیریم با اقتدار جلو برویم. ما مهمترین هدفمان قهرمانی لیگ، حذفی و آسیا است.

وی در خصوص شایعه حذف پرسپولیس از آسیا گفت: امروز در نشست در این مورد صحبت کردیم ان شاالله پرسپولیس از آسیا حذف نمی‌شود.

مدیرعامل جدید پرسپولیس تاکید کرد: مشکلات مالی در پرسپویس همیشه هست ولی مطمئن باشید با کمک هیات مدیره مشکلی نخواهیم داشت.

انصاری فرد تاکید کرد: استعفای من هیچ ربطی به اینجا نداشت و من اصلا به فکر اینجا نبودم و به یکباره این پیشنهاد صورت گرفت و مسئولیت را قبول کردم.

وی در خصوص اینکه ایا اختیار تام برای جذب اسپانسر دارد یا خیر گفت: من تزم این است که ابتدا مباحث را مطرح کنیم و سپس به عنوان مجری مسائل را اجرا کنم.

انصاری فرد در پاسخ به این سوال که آیا تغییراتی در باشگاه به وجود می‌آید یا خیر گفت: هیات مدیره ما که تغییری نکرده ولی بالاخره تغییرات رخ خواهد داد.

وی در خصوص اینکه تکلیف سوپر جام چه می‌شود گفت: سعی می‌کنیم حق پرسپولیس را بگیریم.

مدیرعامل جدید پرسپولیس با اشاره به اینکه اهل تعامل است گفت: من دوست دارم آرامش در این تیم باقی بماند و حتی اگر به کناره‌گیری من باشد آرامش این تیم به هم نخورد. هر جا موفقیتی بوده به خاطر ثبات مدیریت بوده و ما هم سعی می‌کنیم این آرامش به هم نخورد.

انصاری فرد در پایان در خصوص اینکه برنامه‌اش برای پیشکسوتان این باشگاه چیست گفت: من خودم پیشکسوت این باشگاه هستم و حتما آنها را دعوت می‌کنم و از نظرات و راهنمایی ‌های آنها استفاده خواهم کرد.

انتهای پیام/ا

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 5 =

دکمه بازگشت به بالا