اخبار ورزشیفوتبال ایران

انتقاد نماینده برند البسه ورزشی از باشگاه استقلال؛ مگر شما تخصص نساجی دارید؟

نماینده شرکت تولید کننده یک برند چینی در ایران،نسبت به اطلاعیه باشگاه استقلال واکنش نشان داد.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، شب گذشته باشگاه استقلال با اشاره به عقد قرارداد با تولیدی مجید از کیفیت شرکتی که قرار بود لباس این تیم را تهیه کند انتقاد کرد.

عیسی براری نمانده شرکت لی نینگ در ایران که لباس هفته اول تیم استقلال مقابل مس رفسنجان را تهیه کرده است در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در واکنش به باشگاه استقلال اظهار داشت: باشگاه این حق را دارد با هر تولیدی مذاکره کند و بهترین کیفیت و امکانات را برای تیمش در نظر بگیرد. ما ۳ فصل از زمان آقایان افشارزاده، افتخاری و فتحی با استقلال کار کردیم و ۱۱ طرح به این باشگاه دادیم. ما یک تکنولوژی داریم که منِ عیسی براری آن را تعریف نکردم.

وی افزود: طرح هایی که شرکت ما از آن استفاده می کند در تیم های سلتاویگو، مالاگا در اسپانیا …موجود است و حتی در المپیک ۲۰۱۲ لندن، آرژانتین و اسپانیا از این لباس ها استفاده می کردند. در بازی های کشورهای اسلامی با همه تیم ها کار کردیم، اکثر ورزشکاران برند ما را می شناسند، همین الان با فدراسیون تکواندو و کشتی در حال همکاری هستیم.

نماینده شرکت برند چینی در ایران افزود: وقتی شما بخواهید با برندی قرارداد ببندید و طراحی بخواهید بین ۶ تا ۸ ماه زمان می خواهد اما شب بازی اول از ما لباس خواستند. اکثر بازیکنان استقلال با من در ارتباط هستند و حتی برای خانواده خودشان از البسه ما استفاده می کنند. لباس برند لی نینگ اصالت و هولوگرام دارد و حتی در گوگل می شود اصالت هر کالا را سرچ کرد. آیا برندهایی که به عنوان تولیدی در ایران فعالیت می کنند هولوگرام دارند؟ حتی این  طرح هایی که توسط تولیدی ها به باشگاه استقلال ارائه شده نقاشی است و حتی طرح نیست.

وی تاکید کرد:  دوستان بعد از بازی هفته اول رفتند لباس تمرین را از یک تولیدی خریدند و من با یک مسئول تماس گرفتم و گفتم کار شما اشتباه است. متاسفانه شب گذشته مصاحبه ای انجام شده آقایان شرکت ما را زیر سوال بردند اما سوال من این است آقایانی که این مصاحبه را کردند کارشناس نساجی هستند؟ آیا کیفیت پوشاک را می شناسند؟

براری تصرح کرد: من کاسب نیستم و درک می کنم که ورزشکار باید بهترین کیفیت را بپوشد. ورزشکاران ما شایستگی نایک و آدیداس را دارند. چطور گفتند کیفیت تولیدی لی نینگ از فلان تولیدی پایین تر است؟ اگر بگویند قیمت البسه ما گرانتر است ما این را می پذیریم. دوستان  بهتر بود می گفتند دنبال لباس ارزان قیمت هستیم.شما از فدراسیون فوتبال و داوران سوال کنید بهترین دورانی که لباس پوشیدند کدام دوران بوده است؟ همین الان فدراسیون کاراته با ما تماس گرفته گفته کفش خریده ایم ولی کیفیتش خوب نبوده و می خواهیم کفش های شرکت شما را بگیریم.

وی ضمن گلایه از اطلاعیه باشگه استقلال عنوان کرد: مدیران استقلال دقت کنند. من ورزشکار مددی در سایپا و فدراسیون دوومیدانی بودم ولی فکر می کنم او در جریان مصاحبه تیم اقتصادی اش نبوده است. لطفا آقایان ادبیاتشان را تغییر بدهند و دقت کنند. کسی که مصاحبه کرده را نمی شناسم ولی مدیران استقلال را می شناسم.

نماینده برند چینی در ایران تصریح کرد:من به آقای یحیی زاده پیام دادم و گفتم شما کار اشتباهی کردید که مصاحبه کردید. وقتی یک برند را نمی شناسید لطفا این صحبت ها را نکنید. کسانی که آجر قبلی را گذاشتند باید یک آجر به باشگاه اضافه کنند. شاید خود مددی این بیانیه را ندیده ولی من به سرپرست باشگاه استقلال می گویم بعد از این در اینگونه موارد دقت کنند. همین الان هم می گویم آمادگی داریم به تیم کمک کنیم. دیروز به یک از مسئولان باشگاه گفتم حاضرم به صورت رایگان آدیداس و نایک را برایشان فراهم کنم درست مثل کاری که برای تراکتور کردیم اما این مصاحبه و زیر سوال بردن یک شرکت کار درستی نیست.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 12 =

دکمه بازگشت به بالا