اخبار ورزشیفوتبال جهان

انتقاد شدید بازیکن اسبق کلمبیا از زیدان / به من نگویید خامس از ماریانو بدتر است

مهاجم اسبق تیم ملی کلمبیا به انتقاد از رفتار زیدان در تقابل با خامس پرداخت.

به گزارش پیشرو اسپرت، فاستینو آسپریلا، بازیکن اسبق تیم ملی کلمبیا به حمایت از هم‌وطن خود پرداخت و به از رفتار زیدان انتقاد کرد.

خامس تابستان گذشته پس از ۲ سال بازی به صورت قرضی در بایرن مونیخ به رئال مادرید بازگشت ولی نتوانست در ترکیب زیدان قرار گیرد.

او که سال ۲۰۱۴ پس از درخشش در جام جهانی از موناکو با ارزش ۷۵ میلیون یورو خریداری شد، به یکی از خروجی‌های رئال مادرید در تابستان امسال لقب گرفته است.

خامس اصلا نتوانسته نظر زیدان را جلب کند و به همین علت در اکثر مواقع نیمکت نشین است. او در همین ۲ بازی بازگشت لالیگا پس از کرونا نیز، با اینکه تعداد تعویض‌ها به عدد ۵ افزایش یافته در ترکیب مادرید بازی نکرده است.

این رفتار زیدان با خامس باعث شده تا بازیکن اسبق تیم ملی کلمبیا به انتقاد  از مربی رئالی‌ها بپردازد.

آسپریلا در این خصوص گفت: خامس اصلا وظیفه‌نشناس نیست و به خوبی به مانند همه بازیکنان تمرین می‌کند. مربی رئال گفته که از تمام بازیکنان در تعویض‌ها استفاده می‌کنم تا انگیزه‌ای برایشان شود ولی تنها ۳ یا ۴ بازیکن هستند که همیشه بازی می‌کنند.

وی ادامه داد:‌ به من نگویید که آقای گل جام جهانی ۲۰۱۴ از ماریانو یا هر کس دیگر پایین تر است. زیدان باید کمی بیشتر احترام بگذارد. خامس صبور است ولی من از رفتار زیدان بسیار عصبانی هستم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 1 =

دکمه بازگشت به بالا