اخبار ورزشیفوتبال جهان

انتقاد ریوالدو از سران بارسلونا به خاطر فروش سوارس

پس از اعتراض بازیکنان بارسلونا، اسطوره برزیلی و بازیکن اسبق آبی‌اناری‌ها به تمجید از سوارس پرداخت.

به گزارش پیشرو اسپرت، ریوالدو نیز به جمع معترضان علیه مدیریت بارسلونا اضافه شد و به انتقاد از فروش این مهاجم پرداخت.

ریوالدو در مصاحبه با مارکا گفت:‌ بارسا باید شماره «۹» خریداری کند. بدون حضور یک مهاجم با خصوصیات شماره «۹» کار این تیم سخت خواهد شد.

وی ادامه داد: بارها به تمجید از عملکرد سوارس پرداخته‌ام. او عملکردی عالی داشت و بارسلونا نباید او را می‌فروخت. برایم درک خداحافظی و ترک این بازیکن بسیار سخت است. هیچ دلیلی برای فروش او پیدا نکردم جز اینکه سن سوارس بالا رفته بود. ولی باز هم چنین موضوعی مرا قانع نخواهد کرد زیرا هنوز آماده است و باید در بارسا می‌ماند.

ریوالدو اظهار داشت: تحت هر شرایط بارسلونا نیازمند شماره «۹» است. اصلاً ساده نیست بدون حضور سوارس و گل‌هایی که او به ثمر می‌رساند، موفق شوید. این اکنون چالش بزرگ کومان خواهد بود که از دلایل اخراج لوئیس سوارس بود.

اسطوره برزیل گفت: مسی آخرین ابر ستاره بارسلونا نخواهد بود و باشگاه باید بتواند فوق‌ستاره‌های دیگر بسازد. به مانند آنسو فاتی که باید در این باشگاه سالیان سال بازی کند.

 فرداشب اولین بازی بارسلونا در فصل جدید آغاز می‌شود و اولین محک بزرگ کومان خواهد بود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 13 =

دکمه بازگشت به بالا