اخبار ورزشیفوتبال جهان

انتخاب همکاران مربی پرتغالی نیاز به بررسی دارد/اسامی دستیاران کی‌روش ۲۰ فوریه اعلام می‌شود

فدراسیون فوتبال کلمبیا با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد اسامی دستیاران کی‌روش روز ۲۰ فوریه اعلام می‌شود و انتخاب همکاران وی جای بررسی دارد.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت ، سایت فوتبالت کلمبیا در گزارشی به انتخاب دستیاران کی‌روش در تیم ملی کلمبیا اشاره کرد و نوشت که فدراسیون این این کشور در حال بررسی وضعیت همکاران وی است و تا روز ۲۰ فوریه همکاران وی در تیم ملی این کشور معرفی خواهند شد.

این سایت نوشت: انتصاب گروه  همکاران کارلوس کی‌روش در تیم ملی  کلمبیا هنوز در حال بررسی است.با انتصاب کی‌روش به عنوان  سرمربی تیم ملی کلمبیا، مهم است که بدانید که چه کسی همراه او در کادر مربیگری خواهد بود. البته تصمیم گیری در مورد بسیاری از چیزها بدون تایید رسمی گفته شده است.

برای جلوگیری از گمانه زنی، فدراسیون فوتبال کلمبیا بیانیه ای صادر کرد که تاریخ اعلام رسمی اعضای کادر فنی کی‌روش ۲۰ فوریه است. علاوه بر این، او جزئیات بیشتری را ارائه داد.

قرار است در ۲۰ فوریه کی‌روش تیم فنی خود را (هر دو خارجی و کلمبیایی) اعلام  کند که او را برای ۴ سال آینده همراهی خواهند کرد. در نتیجه هر گونه اطلاعات دیگر در مورد این موضوع قبل از تاریخ تعیین شده توسط فدراسیون باید به عنوان غیر رسمی فرض شود. کی‌روش رزومه افرادی را که او را همراهی می کنند را در اختیار دارد و در حال بررسی شرایط آنها است. با این گمانه زنه ها نباید تصور شود دستیاران کلمبیایی در کادر فنی کی‌روش جایی ندارند و مطرح کردن چنین مسائلی گمانه زنی خواهد بود.

انتهای پیام/ر

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 11 =

دکمه بازگشت به بالا