اخبار ورزشیکشتی و وزنه برداری

انتخابات کشتی در لابیرنت‌های تودرتو/ شائبه مهندسی با بودجه بیت المال

بهتر است هر کدام از کاندیداها اگر قرار است برای انجام امور انتخاباتی سفر یا تبلیغاتی را انجام دهند فارغ از پوشش وزارتخانه باشد.

به گزارش  پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، سرانجام پس از کش‌وقوی‌های فراوان وزارت ورزش و جوانان اوایل اسفندماه را زمان ثبت نام از کاندیداهای انتخابات فدراسیون کشتی اعلام کرد هر چند که برخی از کاندیداها از مدت‌ها قبل برنامه‌های خود را برای حضور در این انتخابات آغاز کرد‌ه‌اند.

موضوعی که در این بین بیش از هر چیزی جلب توجه می‌کند، حضور برخی از افراد و مسئولین وابسته به وزرات ورزش و جوانان در سفرهای استانی در پوشش سرکشی به ورزش استان‌ها است؛ موضوعی که باطن متفاوتی با ظاهرش دارد.

در گذشته همواره شائبه حمایت مسئولان ورزش از کاندیدهای خاص برای حضور در انتخابات فدراسیون‌ها مطرح بود موضوعی که همواره از سوی مسئولان ارشد ورزش کشور تکذیب می‌شد؛ پس حالا هم بهتر است هر کدام از کاندیداها اگر قرار است برای انجام امور انتخاباتی سفر یا تبلیغاتی را انجام دهند فارغ از پوشش وزارتخانه باشد تا شائبه حمایت وزارت ورزش و مهندسی شدن انتخابات پیش نیاید.

به هر حال این حق تمام کاندیداهاست که از شرایط برابر برای رقابت برای رسیدن به صندلی ریاست بهرمند باشند، اما اینکه یکی از مسئولین وزراتخانه در حالی‌که هنوز از نفوذ و اعتبار جایگاه خود در این مسیر استفاده می‌کند، به بهانه‌های مختلف اقدام به سفرهای انتخاباتی استانی در پوشش ماموریت‌های کاری نماید، موضوعی است که نمی‌تواند وجهه جالبی داشته باشد و بدون شک به اعتبار ورزش و وزارتخانه ورزش لطمه وارد خواهد کرد.

بهتر است چنین رویه‌ای در ورزش کشور باب نشود تا با ایجاد شائبه در انتخابات باعث خدشه‌دار شدن اعتبار ورزش کشور نشود. مسئولین ورزش نیز باید توجه داشته باشند تا از چنین موضوعی جلوگیری کنند تا اگر قرار است فردی از بدنه این وزارتخانه در انتخابات فدراسیونی شرکت کند با توجه به مسئولیتش از رانت‌های موجود برخوردار نشود تا رقابت تمام کاندیداها در شرایط عادلانه و کاملا برابر صورت گیرد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × سه =

دکمه بازگشت به بالا