اخبار ورزشیفوتبال ایران

امیری: هر بازیکنی برای دفاع از نام ایران تلاش می‌کند

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت:‌ این قول را می‌دهم‌ که هر بازیکنی مقابل کره جنوبی میدان برود همه تلاشش‌ را انجام خواهد داد تا از نام و جایگاه ایران دفاع کند.

به گزارش پیشرو ورزش، وحید امیری در نشست خبری پیش از بازی با کره‌ جنوبی اظهار داشت:‌ بازی با کره مسابقه سخت اما جذابی براى هر دو تیم خواهد بود. با وجود اینکه چند بازیکن تاثیرگذار را برای بازی فردا در اختیار نداریم اما هر بازیکنی که پیراهن تیم ملی را بر تن کند، همه تلاشش را برای ارائه بهترین عملکرد به کار می‌گیرد.

وی‌ افزود: این قول را می‌دهم‌ که هر بازیکن که میدان برود همه تلاشش‌ را انجام خواهد داد تا از نام و جایگاه ایران دفاع کند.

هافبک تیم ملی ایران در پاسخ به این سوال که چه خصوصیت بارزی ‌ از تیم کره جنوبی را بیشتر در ذهن دارید، تصریح کرد: بازی‌های ایران با کره همیشه جذاب بوده است و این تیم بازیکنان شاغل در‌ اروپا و با کیفیتی دارد شامل یکسری از بازیکنان که در سطح اول اروپا مشغول بازی هستند. اما ایران تیمی است که از نظر قدرتی مانند بازی دور رفت که بازی خوبی مقابل این تیم داشتیم قدرتمند ظاهر می‌شود. ما هم بازیکنان شاخص و با کیفیتى در اختیار داریم و انشالله در بازی فردا هم عملکرد خوبى خواهیم داشت.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × دو =

دکمه بازگشت به بالا