اخبار ورزشیسایر اخبار

امیری: مهمترین کار ما ترویج ورزش روستایی است

رئیس جدید فدراسیون روستایی گفت: مهمترین برنامه ما توسعه ورزش روستایی در سطح ملی و بین‌المللی است.

به گزارش پیشرو اسپرت، محمدتقی امیری درباره مجمع انتخاباتی امروز و مشکلات ورزش روستایی، اظهار داشت: ورزش روستایی پتانسیل زیادی دارد، نمی‌گویم مشکل خاصی دارد اما هر جایگاهی دارد ما به دنبال ارتقا جایگاه هستیم که با برنامه‌ریزی این اتفاق خواهد افتاد.

رئیس جدید فدراسیون روستایی در پاسخ به این سوال که آیا از همکاری جعفری استفاده خواهید کرد، گفت: او تجربیات زیادی دارد و سعی ما این است همه عزیزانی که زحمت می‌کشند از آنها استفاده کنیم.

وی افزود: وزارت ورزش، مجلس و همه سعی می‌کنیم گام‌هایی را که برای جامعه مخاطب روستایی و بومی و محلی هست، برداریم.

وی در پاسخ به این سوال که مهمترین اولویت شما چیست، خاطرنشان کرد: خیلی کارهای خوب انجام شده اما کار برای انجام زیاد است. مهمترین کار معرفی و ترویج فرهنگ بازی‌های بومی حتی در سطح ملی و بین‌المللی است. متاسفانه برخی از کشورها فرهنگ بازی‌های بومی و محلی ما را به نام خود ثبت می‌کنند. وظیفه ما این است که با برنامه‌ریزی مناسب ثبت کنیم مثلا هفت سنگ ورزش باستانی ماست. یکی از اهداف ما ترویج بازی‌های بومی است.

امیری همچنین درباره برنامه‌هایش در بخش بانوان، خاطرنشان کرد: در بخش بانوان هم باید بگویم یکی از اجزای ورزش روستایی، بانوان هستند. همان برنامه‌هایی که فدراسیون و وزارت ورزش داشته را پر رنگ می‌کنیم که بیشتر به جامعه بانوان بپردازیم تا منجر به سلامتی و قهرمانی شود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + چهارده =

دکمه بازگشت به بالا