اخبار ورزشیفوتبال ایران

امیری بعد از تمدید قرارداد با سرخپوشان: می‌توانیم به قهرمانی ششم برسیم

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس پس از تمدید قرارداد گفت: می‌توانیم قهرمانی‌ها را تکرار کنیم اما کار سختی است.

به گزارش پیشرو ورزش، وحید امیری پس از تمدید قرارداد با باشگاه پرسپولیس، اظهار داشت: خداراشکر، این سعادت دوباره نصیبم شد و قرارداد سه ساله بستیم. امیدوارم برای من و باشگاه پر خیر و برکت باشد. امیدوارم بتوانیم موففیت‌ها را تداوم ببخشیم و نتایج در خور نام پرسپولیس کسب کنیم.

وی در مورد زمان حضور دیگر تمدیدی‌های پرسپولیس گفت: ان شاالله می‌آیند. خودم سه روز پیش با باشگاه به توافق رسیدم اما ترجیح دادم بعد از تاسوعا و عاشورا این اتفاق بیفتد. بقیه بازیکنان هم فکر می‌کنم فردا پس فردا بیایند.

امیری در مورد کسب ششمین قهرمانی توسط پرسپولیس، عنوان کرد:  قهرمانی همیشه سخت است. به ممارست و تلاش نیاز دارد. ما می‌توانیم با تلاش بیشتر قهرمانی‌ها را تکرار کنیم ولی سخت است.

هافبک پرسپولیس در مورد قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: یکی از انگیزه های شخصی من لیگ قهرمانان آسیا است. امیدوارم آنچه را که هوارادار لایقش بودند اما به آن نرسیدند، را  به آن‌ها هدیه کنیم. کار سختی است اما تلاش می‌کنیم. می‌دانیم در چه باشگاهی هستیم.

وی در خصوص جدایی احمد نورالهی گفت: صحبت در مورد اینکه چطور جداشد درست نیست.او دین خودش را به پرسپولیس ادا کرد. در چند هفته آخر با دیسک کمر بازی می‌کرد و امپول می‌زد. هوادار این‌ها را نمی‌داند. او فرزند پرسپولیس است. امیدوارم اتفاقات خوبی برایش رقم بخورد. باشگاه همیشه به یاد او هست. امیدوارم بدرخشد و با سربلندی به پرسپولیس برگردد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − دو =

دکمه بازگشت به بالا