اخبار ورزشیفوتبال جهان

امری: روزی پاری سن ژرمن قهرمان اروپا می شود

سرمربی سابق پاری سن ژرمن معتقد است روزی خواهد رسید که پاریسی ها فاتح اروپا خواهند شد.

به گزارش پیشرو اسپرت، جای  عنوان قهرمانی اروپا در ویترین افتخارات تیم پاری سن ژرمن خالی است. قهرمان فرانسه که در سال های اخیر همواره در «لوشامپیونه»، لیگ این کشور اروپایی یکه تازی کرده و حتی صاحب گران ترین بازیکن دنیای فوتبال(نیمار) است، نتوانسته به مقام قهرمانی اروپا برسد.

«اونای امری» مربی اسپانیایی که تا همین چند ماه قبل سکان هدایت تیم آرسنال انگلیس را در اختیار داشت، در سال های ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸ سرمربی پاریسی ها بود. او نیز بسیار کوشید تا تیم متمول فرانسوی را به مرحله نهایی لیگ قهرمانان اروپا برساند و قهرمان کند.

اما هر بار در مرحله یک چهارم نهایی پیکارها مقابل بارسلونا و رئال مادرید شکست خورد و حذف شد.

امری در مصاحبه ای که با RMC انجام داد، تصور می کند در آینده امکان قهرمانی سن ژرمن در اروپا مهیا خواهد شد.

مربی اسپانیایی گفت: اگر از من سئوال شود آیا پاری سن ژرمن می تواند قهرمان اروپا شود، پاسخ مثبت می دهم.

وی افزود: بدیهی است که این تیم می تواند به مقام نخست لیگ قهرمانان برسد. من خودم زمانی که تیم را در مدت ۲ سال حضورم هدایت می کردم، چنین فرصتی داشتم. ما با راهیابی به مرحله یک چهارم نهایی تا بازی آخر فاصله زیادی نداشتیم، اما از لحاظ زمانی شانس نیاوردیم.

امری تصریح کرد: روسای سن ژرمن دنبال کسب عنوانی مهم و بزرگ مثل قهرمانی اروپا هستند. اطمینان دارم که روزی خواهد رسید که تیم به مقام نخست لیگ قهرمانان برسد.

مربی ۴۸ ساله اگر چه نتوانست قهرمانی قاره سبز را برای تیم درجه یک لوشامپیونه بگیرد اما در مدت ۲ سال حضورش در قلب فرانسه، صاحب یک مقام قهرمانی لیگ، ۲ عنوان جام حذفی، ۲ عنوان سوپر جام فرانسه و ۲ مقام نخست جام اتحادیه این کشور شد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + هفت =

دکمه بازگشت به بالا