اخبار ورزشیاسلایدر اصلیفوتبالفوتبال جهانویژه‌های خبری

امباپه پاسخ کری‌خوانی‌های گلر آرژانتین را داد

مهاجم فرانسوی تیم پاری‌سن‌ژرمن به کری‌خوانی‌های دروازه‌بان آرژانتین واکنش نشان داد.

به گزارش پیشرو ورزش، پس از پایان بازی فینال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر که با پیروزی آرژانتین مقابل فرانسه همراه بود، «امیلیانو مارتینز» دروازه‌بان آبی‌وسفیدها کری‌خوانی و نیش‌زدن های خود به «کیلیان امباپه» فوق ستاره خروس‌ها را آغاز کرد.

مارتینز پس از این بازی و هنگامی که بازیکنان در رختکن در حال شادی بودند، به حالت تمسخر گفت: یک دقیقه برای امباپه سکوت کنید. هنگامی هم که کاروان تیم ملی آرژانتین با جام جهانی در حال حرکت در خیابان‌های «بوینس آیرس» بود، مارتینز یک عروسک با تصویر صورت امباپه در دست داشت.

حالا، امباپه پس از پیروزی دو بر یک پاری‌سن‌ژرمن مقابل استراسبورگ در آغاز مجدد لیگ یک فرانسه که گل پیروزی‌بخش تیمش را در دقیقه ۹۵ به ثمر رساند، درباره این حرکات دروازه‌بان آرژانتین گفت: من انرژی خود را بابت این مزخرفات هدر نمی‌دهم. چیزی که برای من مهم است، ای ناست که بهترین عملکرد را برای تیم خود داشته باشم. منتظر این هستم مسی هم باز گردد تا به گلزنی و بردن بازی‌ها ادامه دهیم.

هم‌تیمی فوق ستاره آرژانتینی گفت: من بعد از بازی فینال با مسی صحبت کرم و قهرمانی را به او تبریک گفتم. این هدفی بود که او در تمام زندگی‌اش به دنبال آن بود. برای من هم همینطور است اما من به این هدف نرسیدم. شما همیشه باید یک سوپرمن خوب باقی بمانید.

البته امباپه ۲۴ ساله در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه قهرمان جهان شد و این افتخار را در کارنامه‌اش دارد. او همچنین آقای گل جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + هشت =

دکمه بازگشت به بالا