اخبار ورزشیفوتبالفوتبال جهان

امباپه دوباره بمب خبری نقل‌وانتقالات شد

رسانه‌های فرانسوی و اسپانیایی از علاقه امباپه برای ترک پاری سن ژرمن در زمستانی کنونی صحبت کردند.

به گزارش پیشرو ورزش، کیلیان امباپه در تابستان کنونی یکی از چهره‌های بزرگ نقل و انتقالات بود. او در یک قدمی انتقال به رئال قرار داشت ولی در نهایت به دلایل سیاسی و فوتبال تصمیم گرفت در پاریس بماند و برای قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان اروپا تلاش کند.

تمدید قرارداد او البته حاشیه‌هایی نیز در پی داشت و بسیاری عنوان کردند که او حتی می‌تواند روی تغییر مربی و بازیکن نیز تاثیرگذار ظاهر شود.

برخی اعتقاد داشتند که اخبار انتقال نیمار به تیم‌هایی نظیر منچستریونایتد به خواست امباپه بوده و همین باعث شده تا رابطه این ۲ ابرستاره شکرآب شود.

با این حال فصل آغاز شد و به جای اینکه همه حرف‌ها در مورد امباپه باشد، مسی و نیمار به سوژه اصلی پاری سن ژرمن بدل شدند و همه از درخشش این ۲ بازیکن صحبت کردند.

شنبه در دیداری که مسی به دلیل غیبت حضور نداشت و نیمار نیمکت نشین بود، امباپه در کنار سولر و سارابیا نتوانست کاری کند تا برای اولین بار پاریس بدون حضور مسی نتواند گلی در یک بازی به ثمر رساند.

عدم اثرگذاری امباپه باعث شد تا رسانه‌ها از نارضایتی او در این تیم صحبت کنند. برخی عنوان کردند که ستاره فرانسوی از پستش در این تیم ناراضی است و می‌خواهد با فشار قراردادن سرمربی گمنام تیم، جای خود را تغییر دهد و بتواند به ستون اصلی تیم بدل شود.

ماریو کارتناگا، خبرنگار مشهور مادریدی که برای مارکا می‌نویسد، دقایقی پیش عنوان کرد که امباپه خواهان جدایی از پاریس در پنجره زمستانی بوده زیرا رابطه‌اش با سران قطری تیم کاملا از بین رفته است.

بن جیکوبز، خبرنگار سایت CBS نیز عنوان کرد: پاریس از این موضوع آگاه است ولی نمی‌خواهد در زمستان امباپه را به تیمی دیگر بفروشد زیرا قصد قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را دارد.با این حال اگر پیشنهاد خوبی برای امباپه از سوی تیمی ارائه شود، باشگاه منعی برای فروش او نخواهد داشت.

رسانه‌های فوت‌مرکاتو و لاپاریسن نیز تایید کردند که امباپه به باشگاه پاری سن ژرمن اعلام کرده که می‌خواهد در زمستان، یعنی پس از جام جهانی تیم را ترک کند.

او که در یک قدمی رسیدن به رئال مادرید بود، بعید است بتواند دوباره به این تیم برسد. باید دید پس از رئال مادرید که شدیدا به دنبال او بود، چه تیمی حاضر می‌شود مبلغ فسخ قرارداد و دستمزد او را بپردازد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا