اخبار ورزشیفوتبالفوتبال جهان

امباپه:در وقت‌های اضافه خسته بودم

بازیکن تیم ملی فوتبال فرانسه تاکید کرد که به دلیل خستگی در بازی با پرتغال تعویض شده است.
به گزارش پیشرو ورزش، کیلیان امباپه مهاجم تیم ملی فرانسه فاش کرد که در بازی با پرتغال، دیدیه دشان سرمربی تیم در وقت اضافه در نیمه دوم به دلیل خستگی زیاد، درخواست تعویض او را داده است.
امباپه تاکید کرد که حضورش در نیمه‌نهایی برابر اسپانیا در یورو ۲۰۲۴ برابر اسپانیا به این بستگی دارد که در بهترین حالت خود قرار گیرد و برای صعود این تیم به فینال کمک کند.
این مهاجم فرانسوی توضیح داد: در پایان وقت قانونی با مربی صحبت کردم. به او گفتم تلاش خواهم کرد اما در میانه وقت اضافه حالم خوب نبود. خیلی خسته بودم به همین خاطر مربی با تعویض من موافقت کرد.
امباپه در یورو ۲۰۲۴ در ۴ بازی فقط یک گل به ثمر رساند.
کاپیتات تیم فوتبال فرانسه با اشاره به اینکه تیمش باید برای رسیدن به فینال بجنگد، گفت: اینها فراز و نشیب های فوتبالیست بودن است. ما باید متعهد بمانیم و همیشه از هم تیمی هایمان حمایت کنیم. مهم این است که پیروز شویم. من فقط یک گل زده ام اما در از اینکه درنیمه نهایی هستیم بسیار خوشحالم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + 8 =

دکمه بازگشت به بالا